سایر آموزش

تفکر خلاق

tafakore_khalagh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تفکر خلاق”

تفکر خلاق

اسلاید 1: تفکر خلاق

اسلاید 2: مهارت تفکر خلاق (Creative Thinking) مهارتی است که شخص با کمک حل مسئله و تصمیم گیری از افکار یا روابط نو برخوردار شده و قدرت کشف و انتخاب راه حل‌های جدید را پیدا می‌کند. 

اسلاید 3: ویژگی افراد خلاق

اسلاید 4: علاقمند به نوآوری، پیچیدگی و اتخاذ تصمیم مستقل هستند.پدیده‎ها و اشیا پیچیده را به پدیده‎های ساده ترجیح می‌دهند.مایل‎اند خود تصمیمی مستقل اتخاذ کرده از پیروی و اطاعت از دیگران تا حدی دوری می‎کنند.می‎توانند میان جنبه‎های مختلف پدیده‎ها وحدت ایجاد کنند.می‎توانند میان تفکر منطقی و تفکر غیرمنطقی یا پدیده‎های خیالی و پدیده‎های عینی نیز هماهنگی ایجاد کنند.افراد خلاق با انگیزه‎های درونی بیشتر سروکاردارند تا با محرک‌های بیرونی مثل شهرت، پول و مقامافراد خلاق، راه‌هایی را جست و جو می‌کنند که از طریق آن بتوانند فکر خود را به سوی ایده‌های نو و تازه هدایت کنند.برای تجربه جایگاه ویژه‌ای قایل است و به علت موفقیت‌ها و شکست‌ها می‌اندیشد نه به اثر آنهافکر کردن در آرامش را برای خود استراحت تلقی می‌کنند.فرد خلاق کنجکاو و پرسشگر است، پیرامون یک موضوع یا پدیده سوال‌های متعددی را خلق می‌کند و از افراد آگاه ومتخصص می‌پرسد.درصدد بهترین راه حل ها یا کمترین هزینه فکری، زمانی و مالی است.

اسلاید 5: به مسایل، موقعیت، اشیا و چیزهایی دقت می‌کند که از دید دیگران مورد غفلت قرار گرفته‌اند. تمایل دارند نزد دیگران به داشتن نظرات تند و احمقانه شهرت داشته باشند. کارهای آنها با اظهار نظر اینکه از موضوع پرت هستند مشخص می‌شود. شوخ‌ طبعی و بذله‌گویی از صفات بارز این افراد است. به راه حل هایی می اندیشند که ممکن است از دید دیگران اهمیت چندانی نداشته باشد. از ربط ایده‌ها و تجربیات مختلف، نتایج جدیدی را می‌گیرند. افکار و عقاید خود را به راحتی مطرح می‌کنند و از مواجه با عقاید مختلف استقبال می‌کنند. برای حل مسایل و مشکلات راه‌های مختلف را بررسی و تا رسیدن به نتیجه دلخواه تلاش می‌کنند. خود را محدود به نظرات دیگران نمی‌نمایند، حصار هر آن چه بود و هست را می‌شکنند. از قدرت تصویر سازی ذهنی بالایی برخودارند. مثبت نگر و پرانرژی هستند. سوال وجواب‌های غیر عادی و عجیب و غریب در آنها بیشتر دیده می‌شود.

اسلاید 6: اکثر افراد خلاقیت را با هنری مانند نوشتن یک رمان، نقاشی یک تصویر یا نوشتن متن یک شعر مرتبط میدانند. در حالی که همه اینها تلاشهای خلاقانه هستند و نه دلیلی بر اینکه همه متفکران خلاق هنرمند می باشند. در بسیاری از مشاغل بخصوص در دنیای علم و فناوری، نیاز به تفکر خلاق کاملا احساس می شود. خلاقیت به طور خلاصه به معنای توانایی ایجاد چیزی جدید یا یافتن راه هایی جدید و موثر برای انجام دادن هر چه بهتر کارها است. اگر شما توانایی ایجاد خلاقیت در هر چیزی را داشته باشید نه تنها زندگی شخصی خود را غنی می کنید بلکه در هر زمینه ای که وارد شوید می توانید از مزایا آن بهره مند گردید.

اسلاید 7: تفکر خلاق به معنای قدرت پرورش راه حل‌های جدید برای حل مسائل و مشکلات است و این بیان دیگری از “خارج از چارچوب فکر کردن” می‌باشد.

25,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید