سایر سفر و گردشگری

تور آذربایجان (آیتینری)

toor-azarbayjan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تور آذربایجان (آیتینری)”

تور آذربایجان (آیتینری)

اسلاید 1: تور آذربایجان

اسلاید 2:

اسلاید 3: ده دلیل مسافرت به کشور آذربایجان:1. قرار گرفتن در سواحل بزرگ ترین دریاچه جهان که نام دریا به خود گرفته است. نه اقلیم جغرافیایی از یازده اقلیم شناخته شده در جمهوری آذربایجان وجود دارد. .23. از آثار ثبت شده در یونسکو دو اثر به نام مجموعه تاریخی قوبستان و محوطه تاریخی ایچری شهر در شهر باکو قرار گرفته است.4. تنها مجموعه تخصصی درمانی با مواد نفتی که بالای هفتاد نوع بیماری را معالجه می نماید در شهر نفتالان آذربایجان قرار دارد.5. از هشتصد گل فشان شناخته شده جهان سیصد و پنجاه نمونه در جمهوری آذربایجان قرار دارد.6. غذای ملی و محلی آذربایجان که ترکیبی از گوشت، ماهی، سبزیجات و ادویه جات که نوع خاص و لذیذی را در بین کشورهای شرقی به نمایش می گذارد.

اسلاید 4: 7. قرار گرفتن در جاده ابریشم مانند شهر شکی که در بین شهرهای حوزه قفقاز از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد.8. از زمان قدیم آذربایجان به سرزمین آتش معروف می باشد و این به این دلیل است که از ذخایر غنی نفت و گاز برخوردار می باشد. و در زمانهای قدیم اکثر روحیانیان زرتشت به این منطقه می آمدند و به عبادت می پرداختند. به عنوان مثال می توان به معبد آتشگاه در حومه شهر باکو اشاره کرد.9. یکی از جذابیت های شهر باکو پارک ملی و بولوار باکو می باشد که در کنار دریای خزر قرار گرفته است و تمامی امکانات سرگرمی و تفریحات را در خود جای داده است.10. در کنار جاذبه های تاریخی و فرهنگی جاذبه های مدرن نیز در شهر باکو ایجاد گردیده است.

اسلاید 5:

اسلاید 6: تور آذربایجان ویژه مرداد.۵ شب و ۶روزسه شب باکو دو شب اقامتگاه تفریحی لیریکحرکت از اردبیل مرز بیله سوار برگشت از مرز آستاراخدمات تور شامل: همراه با صبحانهcrownویزا، خروجی، بیمه، هتل 4 ستاره دو گشت شهری همراه با نهارراهنمای تخصصیمجتمع تفریحی ریلکس همراه با امکانات تفریحی،موسیقی,پارک آبی ،بهمراه نهار و شامزمان تور ۸ الی ۱۳مردادزمان حرکت روز جمعه ساعت ۷قیمت ۱۱۵۰۰۰۰تومان

اسلاید 7: موارد لازم جهت اطلاع مسافران تور باکو:1.زمان حرکت ساعت ۶:۴۵ روز جمعه خواهد بود لذا خواهشمندیم ساعت ۶:۳۰ در میدان ارتش حضور داشته باشند.2.اگر مسافری هست که قرص خاصی مصرف میکند حتما نسخه و مقدار کافی از قرص برای تعداد روز تور همراه داشته باشد.3.حتی المکان سعی شود تا هر فرد یک چمدان یا کیف مسافرتی که قابل حمل باشد همراه داشته باشند از آوردن وسایل اصافی جدا خودداری شود4.احتمال ازدحام جمعیت در گمرک بیله سوار وجود دارد لذا رعایت زمانبندی در روز اول تور ضروریست.5.صبحانه در طول مسیر سرو خواهد شد و نهار در بین مسیر بیله سوار و باکو در داخل خاک آذربایجان.اگر از غذای رستوران بین راهی استفاده نمیکنید حتما غذای سبک همراه داشته باشید.6.برابر استعلام از هواشناسی باکو در ۳ روزآتی هوای ملایم و نسبتا مطبوع خواهد داشت. 

اسلاید 8: باکو پایتخت جمهوری آذربایجان، بزرگترین شهر و همچنین بزرگترین بندر این کشور است. این شهر بر ساحل غربی دریای خزر در شبه جزیره آب‌ شوران قرار دارد و یکی از مناطق نفت ‌خیز جهان می‌باشد. باکو پر جمعیّت ‌ترین شهر قفقاز است. وجود تعداد بسیاری از پارک‌های ساحلی و برگزاری برنامه‌های متعدد هنری از جمله موسیقی، تئاتر و اپرا جذابیت خاصی به این شهر داده ‌است.با شهر باکو بیشتر آشنا بشیمآب و هوای جمهوری آذربایجان دارای چندین نوع اقلیم آب و هوایی متنوع می باشد. درجه هوای متوسط در مناطق جلگه‌ای شمال و شرق کشور تا ۶ درجه سانتیگراد در زمستان و ۲۶ درجه سانتیگراد در تابستان می‌‌رسد، در حالیکه در مناطق کوهستانی غربی (قره باغ) زمستانها تا 12- درجه در زمستان و ۱۲ درجه سانتیگراد در تابستان می‌‌رسد. بطور کلی شمال و شرق کشور دارای آب و هوای نسبتاً خشک و کوهستانی است در حالیکه منطقه جنوب شرقی آب و هوای مرطوب و ملایمی دارد. مناطق غربی شامل قره باغ و نخجوان نسبتاً مرطوب و کوهستانی هستند. مناطق مرکزی شامل جلگه‌های وسیع مستعد کشاورزی بوده و توسط رود کر سیراب می‌شوند.دین و زبان: در کنار زبان ترکی آذربایجانی (زبان رسمی) زبان روسی، لزگی و ترکی استانبولی نیز در این کشور محاوره می‌شوند.یک مانات برابر با 1.1837 دلاریک مانات برابر با 25000 ریال می باشد.

اسلاید 9: فاصله زمینی با ایران فاصله زمینی از مرز ایران ( شهرآستارا) تا شهر باکو حدود 400 کیلومتر (تقریبا 4 ساعت راه زمینی و 50 دقیقه هوایی از فرودگاه امام خمینی تهران) می باشد.باکوی آذربایجان، همسایه آشنای ایرانی‌ها و خواهرخوانده تبریز است؛ پرجمعیت‌ترین شهر قفقاز که سفر به آن راحت و بی‌دردسر و پر از لذت‌های به یادماندنی است. از اولین دیدنی‌های باکو معماری جذاب شهر است: معجونی از آسمان‌خراش‌های مدرن آسیایی و خیابان‌های سنگفرش اروپایی، البته با چاشنی یادگارهای شوروی و دوران کمونیسم. شهر قدیم یا به قول آذری‌ها ایچری شهر، قلب تپنده دیدنی‌های باکو است. اینجا با کاخ شیروان شاه، برج دختر، معماری سنگی و رستوران‌ها و مغازه‌های سنتی‌اش مثل تکه‌ای از گذشته وسط باکوی مدرن است. این شهر تاریخی، محصور میان دیوارهای کنگره‌دار در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده و هر سال هزاران توریست برای دیدنش به باکو سرازیر می‌شوند. آن طرف این دیوارها، چهره باکو مدرن و امروزی است؛ برج‌های ریز و درشت جای ساختمان‌های بتنی کمونیستی را می‌گیرند و معمارهای خوش‌فکر سازه‌های چشم‌نواز برای باکو طراحی می‌کنند. مردم باکو هم خوشحال، در میدان زیبای فانتین موزیک فولک آذری گوش می‌دهند یا در بلوار سرسبز باکو در امتداد دریای خزر قدم می‌زنند. یادتان باشد، خوشی‌های سفر به این شهر، نه فقط تماشای جاهای دیدنی باکو، بلکه گپ و گفت با آذری‌های مهربان و چشیدن طعم کباب و آش آذری است.

اسلاید 10:

اسلاید 11: جاذبه های گردشگری باکوجاذبه های گردشگری باکو

اسلاید 12:

اسلاید 13: بلوار ساحلی باکوبلوار باکو، خیابان اصلی شهر است؛ بلوار بلندی در امتداد دریای خزر که با کافه‌های ریز و درشت، فواره‌های دیدنی و فضاهای سبزش پاتوق عصرگاهی اهالی باکو است. نسیم خنکی که از روی آب بلند می‌شود، خانواده‌ها، زوج‌های جوان و نوازندگان آماتور را به این بلوار می‌کشاند و فضای دلچسب و صمیمی درست می‌کند که جزو جاذبه‌های دیدنی باکو است. چند ساختمان مدرن و جذاب هم همان نزدیکی‌ها می‌بینید: مرکز تجارت باکو، مرکز خرید چهار طبقه پارک بلوار و مرکز بین‌المللی موغام. حوالی این بلوار منطقه محبوبی برای خرید در باکو هم هست. بد نیست دوچرخه کرایه کنید و بین درخت‌ها و گل‌های رنگارنگ و در هوای خوب کنار دریا رکاب بزنید

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید