سایر تحقیق و پژوهش

تولید محتوا الکترونیکی(بازی های کودکان)

tolid-mohtava0

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تولید محتوا الکترونیکی(بازی های کودکان)”

تولید محتوا الکترونیکی(بازی های کودکان)

اسلاید 1: تولید محتوا الکترونیکی (بازی های کودکان)ارائه:

اسلاید 2: محتوای الکترونیکی محتوای الکترونیکی دارای مفهومی گسترده است و بطور کلی به هر نوع محتوایی که از طریق رایانه قابل مشاهده و انتقال باشد، محتوای الکترونیکی گفته می شود.یک محتوای الکترونیکی در ابتدا باید یک الگوی طراحی خوب داشته باشد، که البته در اینجا منظور از طراحی، نقش و رنگ نیست ، بلکه مراحل ساخت مد نظر است و باید طوری طی شوند که ما را به هدف برساند.دومین ویژگی یک محتوای الکترونیکی خوب رساندن ما به مخاطب هدف است.

اسلاید 3: گاهی هدف حل تمرین بدون حضور شما توسط مخاطب است و اگر محقق شود شما به هدف خود رسیده اید.گاهی هدف از تولید محتوای الکترونیکی آموزشی، یادگیری گام به گام است و اگر مخاطب موفق به یادگیری شود هدف شما محقق شده است.گاهی هدف این است که محتوای الکترونیکی آماده کنید تا به جای پاورپوینت استفاده کنید. اگر این محتوای الکترونیکی بتواند برای شما مفید واقع شود به شما به هدف خود رسیده اید.جامعه کنونی را جامعه اطلاعاتی می نامند. حجم اطلاعاتی که در جهان امروز تولید و به جهانیان عرضه می شود غیر قابل تصور است در این خصوص اینترنت و ارایه اطلاعات به صورت دیجیتالی بیشترین سهم انتقال را دارد. امروز مبادله اطلاعات به صورت سنتی و در قالب فیزیکی به هیچ وجه امکان پذیر نیست.

اسلاید 4: در ایران تبدیل داده ها به محتوای الکترونیکی از سال 68 با تبدیل کتابهای چاپی به کتابهای دیجیتالی آغاز شد. اولین بار با تبدیل منابع دینی به کتابهای الکترونیکی این کار انجام شد. برگزاری 3 جشنواره تولید محتوای الكترونیكی آموزش های فنی و حرفه ای نمونه ای تنها از مطرح شدن عبارت محتوا است.در فضای وب با انبوهی از اطلاعات به زبان های مختلف رو برو هستیم که هر کدام در بخش خاصی طبقه بندی می شود.اما باید از این نکته غافل نباشیم که هر اطلاعاتی که وارد فضای وب می شود، الزاما کاربردی نبوده و به اصلاح دارای محتوا نیست.محتوای الکترونیکی مفهومی گسترده است و بطور کلی به هر نوع محتوایی که از طریق رایانه قابل مشاهده و انتقال باشد، محتوای الکترونیکی گفته می شود.

اسلاید 5: هدف از توسعه‌ی محتوای الکترونیکی ایجاد یک جامعه‌ی غنی از اطلاعات است. هر فردی در جامعه از ایجاد، دریافت، به اشتراک‌گذاری و استفاده از اطلاعات برای پیشرفت خود سود می‌برد. محتوای الکترونیکی معتبر، جامع و هدفمند شرایط برای دسترسی به محتوای دیجیتال با کیفیت بالا و مفید را فراهم کرده و بعنوان یک معلم مجازی تأثیرگذار عمل می‌‌کند. محتوا بدلیل انعطاف‌پذیری زمان، مکان و سرعت یادگیری روزبه‌روز محبوب‌تر می‌شود و شامل هر نوع محتوایی است که از طریق رسانه‌های مختلف الکترونیکی تولید و توزیع می‌شود. انواع مختلفی از محتوای دیجیتالی که از اهمیت آموزشی نیز برخوردار هستند بصورت آنلاین در دسترس مردم قرار گرفته است.

اسلاید 6: انواع محتوا محتوای متنیمحتوای تصویریمحتوای تعاملیمحتوای ویدئوییپست­های وبلاگکتاب الکترونیکینقد و بررسیصفحه راهنما و قوانینمحتوا ایجادی مخاطبمقایساتمنابع و ماخذسوالات متدوالمدارک و جوایز

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید