کسب و کار فروش و بازاریابی

جدول نیازهای مشتری – Customer needs table

41-Customer-needs-table

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “جدول نیازهای مشتری – Customer needs table”

جدول نیازهای مشتری – Customer needs table

اسلاید 1: جدول نیازهای مشتریCustomer needs tableMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانجدول نیازهای مشترینوعابزارمراحل استفادهتجزیه و تحلیلموضوعبازاریابی، فروش و تبلیغاتسطحگروهی / سازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: امروزه مدیران برای اداره سازمانی خود با لشکری از محققان و دانشمندان پشتیبانی می شوند . این محققان اگرچه مستقیما در میدانهای رقابتی حضور ندارند ولی نقش آنها طراحی و در اختیار گذاشتن ابزاری است که مدیران را برای پیروزی در این رقابتها مجهز می کند . در عصری که رویکرد مشتری مداری جای تولید انبوه را در ایجاد مزیتهای رقابتی گرفته است ، شناخت نیاز بازار یک مدخل اصولی برای ورود به استراتژی رقابتی به شمار می آید . اغلب مدیران در مورد آنچه باید برای مشتریان خود تولید کنند در اشتباه هستند . در نگرش سنتی ، کسب و کار ، فرایند خرید و فروش کالا وخدمات در مقابل پول تلقی می شود، ولی این تغییر تدریجا کارایی خود را در پشتیبانی از رویکرد های جدید مدیریتی از دست داده است . طی دهه گذشته ، در سایه رویکرد های جدید مدیریتی که در آن حدی برای مشتری مداری وجود ندارد ؛ یک تغییر اساسی در مفهوم کسب وکار پدید آمده است جدول نیازهای مشتری جدولي است كه نيازهاي مشتري را مشخص مي كند و طرح ها و اولويت هاي مورد انتظار مشتري كه پتانسيل برآورده كردن آنها در در سيستم وجود دارد را تعيين مي كند.فرایند اجرای این تکنیک به شرح ذیل می باشد : 1- تيم توسعه روشي براي جمع آوري اطلاعات براي محصول يا خدمات پيشنهادي انتخاب مي كند.2- مشتريان بالقوه به طور تصادفي انتخاب مي شوند و بر اساس شاخص هاي مختلف كه در جدول نيازهاي مشتري مطرح شده مورد سوال قرار مي گيرند.3- اطلاعات جواب هاي مشتريان دسته بندي مي شوند و در جدول نيازهاي مشتري جايگذاري مي شوند.4- جدول توسط تيم بازبيني مي شود و پس از تاريخ گذاري به افراد مربوط در كل سازمان داده مي شود.این تکنیک کیفی، چند متغیره و عملیاتی بوده و ارزیابی آن چند مرحله ای و به صورت نقطه ای صورت می پذیرد. جمع آوری، ارزیابی و مدیریت داده از قابلیت های این ابزار می باشد. از جمله ابزارها و تکنیک های مشابه با جدول نیازهای مشتری می توان به گروه های غیر رسمی، تحلیل عوامل، تحلیل رضایت مشتری، گروه کانونی اشاره کرد.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطگروه های غیررسمیBuzz group گروه کانونیFocus Group تحلیل رضایت مشتریCustomer Satisfaction Analysis (CSA) مزایاساده و قابل اجراامکان ارزیابی در چند بعدکاربردها• محصول يا خدمات جديد مورد نياز مشتري• تبديل اطلاعات يا صداي مشتري به احتياجات طراحي• كاهش اندازه سفارشات تغيير بالقوهمعایبمشکلات ناشی از دخالت تصمیمات انسانیزمان بر بودن تکنیکتاثیر گذاری تصمیم و ارزیابی ارزیابان بر یکدیگر

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان