mohajert1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 11 اسلاید پاورپوینت درباره جمعیت و مهاجرت. تعداد اسلاید: ۱۱ همراه با انیمیشن و آیکون های مرتبط. برای سفارش کارهای خود مارا در اینستاگرام دنبال کنید. instagram.com/NovinPower
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1048 بازدید, 10 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “جمعیت و مهاجرت”

جمعیت و مهاجرت

اسلاید 1: جمعیت ومهاجرتدانشجو: استاد:

اسلاید 2: مهاجرتمهاجرت به جا به جایی مردم از مکانی به دیگر گفته میشود.افراد معمولا برای این که بتوانند خودشان را از شرایط نامساعد مانند : فقر ، مسائل سیاسی ، بیکاری ، جنگ و ... دور شوند تصمیم به مهاجرت می گیرند .دلیل دیگر مهاجرت می تواند شرایط و عوامل مساعد جذب کننده جمعیت مانند آموزش بهتر ، درآمد بیشتر ، مسکن بهتر ، آزادی های سیاسی بیشتر امکانات بهداشتی و...

اسلاید 3: اگر چه مهاجرت پدیده ای است که همواره در میان انسان ها وجود داشته است ، جریان های مهاجرتی پس از انقلاب صنعتی توجه ها را به سوی خود جلب کرده اند(تودارو 1367) این پدیده به شدت از شرایط اقتصادی و اجتماعی تاثیر می پذیرد ، رونق اقتصادی ، فرصت های شغلی جدیدی ایجاد و مراکز عرضه کار و فعالیت را به کانون های عمده جذب جمعیت تبدیل میکند و رکورد اقتصادی، بی تحرکی و پویا نبودن جمعیت را به دنبال دارد و چنانچه به مرحله بحرانی برسد مسیر های مهاجرتی را تغییر میدهد ( زنجانی 1371) کشور های در حال توسعه جهان،مهاجرت و شهرنشینی را اساسی ترین و بنیادی ترین مسئله جمعیتی خود می شناسد تا جایی که فشار این دو جریان بر افزایش بی رویه جمعیت شهر ها جدی تر از عامل باروری و آهنگ رشد طبیعی جمعیت می دانند ( آسایش،1378).

اسلاید 4: مهاجرت پدیده پیچیده ای است که با زمان ، فرهنگ و شرایط اقتصادی در ارتباط است و به عنوان تطبیق و سازگاری اجتماعی در پاسخ به نیاز های اقتصادی ، اجتماعی ، و تحولات فرهنگی که از جریان تغییرات جمعیتی ناشی می شوند ، در سطح محلی ، ملی ، ویا بین المللی پدید می آید (شیخی ، 1379) . علت ها و زمینه های مهاجرت شامل عوامل اقتصادی (درآمد،اشتغال،تصرف زمین)،عوامل جمعتی (سن ، جنس وضع تاهل )،عوامل مربوط به شیوه زندگی ، سطح تحصیلی و فرصت ها ، خدمات ترابری و ارتباطات،خدمات اجتماعی و وسایل تفریحی هستند (لهسایی زاده ، 1372). مهاجرت و چگونگی توزیع مجدد جمعیت در داخل کشور ( مهاجرت داخلی ) یکی از اساسی ترین عواملی است که سیاست گذاران اقتصادی-اجتماعی جامعه برای کنترل جمعیت ، جهت دادن به جا به جایی های جمعیتی و نیز هدایت جمعیت به سوی قطب های اقتصادی به آن توجه دارند. پژوهش درباره تغییرات حاصل از مهاجرت در جمعیت هر منطقه در زمینه بررسی های دموگرافیک بسیار ضروری است.

اسلاید 5: پدیده مهاجرت چگونه از شرایط اقتصادی و اجتماعی تاثیر می پذیرد ؟ رونق اقتصادی ، فرصت های شغلی جدیدی ایجاد و مراکز عرضه کار و فعالیت را به کانون های عمده جذب جمعیت تبدیل میکند و رکورد اقتصادی، بی تحرکی و پویا نبودن جمعیت را به دنبال دارد و چنانچه به مرحله بحرانی برسد مسیر های مهاجرتی را تغییر میدهد ( زنجانی 1371)

2,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید