حسابداری

حسابداری مالیاتی کلیات و مفاهیم عمومی حسابداری مالیاتی، مالیات بر درآمد حقوق

hesaabdaari-maaliati

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “حسابداری مالیاتی کلیات و مفاهیم عمومی حسابداری مالیاتی، مالیات بر درآمد حقوق”

حسابداری مالیاتی کلیات و مفاهیم عمومی حسابداری مالیاتی، مالیات بر درآمد حقوق

اسلاید 1: حسابداري مالياتي فصل اول و دوم

اسلاید 2: کلیات و مفاهیم عمومی حسابداری مالیاتیموضوع مالیات از لحاظ سابقه تاریخی در اعصار مختلف جوامع بشری به روش های گوناگون رواج داشته است. در زندگی انسان های اولیه مالیات به طور رسمی صورت نمی‌گرفت و افراد هر خانواده مستقیم در کارهای عمومی مشارکت می کردند. با گسترش زندگی شهرنشینی و نیاز به موسسات عمومی مانند پلیس، ارتش، دادگستری تکالیف شخصی و خانوادگی افراد از وظایف اجتماعی متمایز گردید.

اسلاید 3: وظایف اجتماعی ( مانند قضاوت،حفظ انتظامات و امنیت )به دولت محول گردوید بنابراین با توجه به سنگینی مسیولیت های دولت، افراد قسمتی از درآمد و دارایی خود را برای تامین مخارج دولت بعنوان مالیات می پردازند.

اسلاید 4: فصل اول تعريف ماليات و انواع آن

اسلاید 5: تعریف مالیات مالیات مبلغی است که افراد و موسسات برای تامین بخشی از هزینه ها و تحقق برخی از اهداف دولت می پردازند و معمولا متناسب با میزان درآمد، هزینه و یا ثروت آنهاست.

اسلاید 6: اهداف وضع ماليات: 1. تحقق بخشي از درآمدهاي دولت 2. تعديل توزيع درآمد و ثروت جامعه 3. كنترل وهدايت مخارج و هزينه‌ها در اقتصاد 4. كنترل حجم واردات و صادرات

اسلاید 7: انواع ماليات: 1- مالياتهاي مستقيم که بطور مستقیم بر دارایی ها و درآمدهای افراد وضع می گردد. الف) ماليات بر دارايي، مانند: 1. ماليات بر ارث 2. حق تمبر ب) ماليات بردرآمد ، مانند: 1. ماليات بردرآمد املاك 2. ماليات بردرآمد حقوق 3. ماليات بردرآمد مشاغل 4. ماليات بردرآمد اشخاص حقوقي5. ماليات بردرآمد اتفاقي

3,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید