khersi-ke-mikhast-khers-baghi-bemanad

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “خرسی که میخواست خرس باقی بماند”

خرسی که میخواست خرس باقی بماند

اسلاید 1: خرسی که می خواست خرس باقی بماندکاری از محمد متین ملاابوالقاسمیتفکر و پژوهشششم دبستان فصل چهارم (هویت و ارزش)

اسلاید 2: برگ درختان می ريختند و غازهای وحشی رو به جنوب پرواز می کردند. سردی باد خرس را می آزرد. او يخ کرده و خسته بود. بوی برف را در هوا شنيد و به سوی غار گرم و دلپذيرش رفت. در لانه گرم خود به خوابی عميق فرو رفت. خرس ها در تمام طول زمستان می خوابند.

اسلاید 3: روزی حادثه ای اتّفاق افتاد آدميانی به جنگل آمدند و با خود نقشه و دوربين و ارّه آوردند و درختان را يکی پس از ديگری بريدند. سپس ماشين و جرثقيل آوردند تا در دل جنگل کارخانه بسازند. وقتی بهار فرا رسيد، خرس از خواب بيدار شد.

اسلاید 4: غار او اينک زير کارخانه بود.

اسلاید 5: خرس از غار بيرون آمد، با تعجب به کارخانه زُل زد. در همين لحظه نگهبان کارخانه جلو دويد و داد زد : اوهوی، عمو! چرا آنجا بيکار ايستاده ای؟ خرس گفت : معذرت می خواهم از حضورتان، آقا ولی من يک خرسم. نگهبان داد زد : يک خرس؟ تو هيچی نيستی مگر يک کارگر تنبل و کثيف. او آن قدر عصبانی بود که خرس را برد پيش رئيس کارگزينی، خرس در نهايت ادب به رئيس کارگزينی گفت من يک خرسم، آقا. رئيس کارگزينی گفت : تو يک کارگر تنبل و کثيف هستی که بايد حمام بروی تا قيافه آدميزاد پيدا کنی.

اسلاید 6: آن وقت خرس را پيش معاون بخش اداری برد. وقتی خرس وارد اتاق معاون بخش اداری شد. داشت تلفنی به کسی می گفت : ما اينجا يک کارگر خيلی تنبل داريم که ادعا می کند خرس است؛ و او را پيش رئيس بخش اداری فرستادم. وقتی خرس وارد اتاق رئيس بخش اداری شد. گفت چه موجود کثيفی، جناب رئيس می خواهد ببيندش و ببريدش خدمت ايشان.

1,500 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید