darse_panjom_khalafete_bani_omayeh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “خلافت بنی امیه”

خلافت بنی امیه

اسلاید 1: درس پنجم:خلافت بنی امیه

اسلاید 2:

اسلاید 3:

اسلاید 4: غیرعلنی بودن بسیاری از اعمال غیر اسلامی معاویه و محرز نبودن ظلم و فساد او برای همه مردم ادامه جنگ با کسی مثل معاویه که به دلیل کمی یاران نتیجه ای جز هدر رفتن خون امام و عقیم ماندن قیام ایشان نداشت. امام (ع) برای حفظ اتحاد جامعه و برهم نخوردن آرامش، حکومت را واگذار کرد. - علنی شدن ظلم و فساد یزید برای مردم - فساد یزید به حدی بود که حکومت او سبب نابودی کل اسلام و دستورات اسلامی می شد.دلایل سکوت امام حسن(ع)دلایل قیام امام حسین(ع)

اسلاید 5: سوال اساسی: اثر و نتیجه قیام عاشورا و شهادت جمع زیادی از خاندان پیامبر(ص) چه بود؟ قیام امام حرکت، جنبش و شجاعت را در مردم ایجاد کرد و ترس، وحشت و سکوت در برابر حکام فاسد را از بین برد. قیام توابین، قیام مختار و ... - ملت ها باید احساس شخصیت کنند نه اینکه برده و مقلد دیگران باشند و مانند آنها فکر یا رفتار کنند و بله قربان گو باشند. سوال اساسی:چرا پس ازسپری شدن قرن ها هنوز مسلمانان برای واقعه عاشورا وامام حسین(ع)عزاداری میکنند؟اثر کوتاه مدتاثر بلند مدتمقایسه ایران با آلمان و ژاپن

اسلاید 6: مسجد اموی

اسلاید 7:

اسلاید 8:

اسلاید 9: ادامه درس پنجم

اسلاید 10: سوال اساسی:چرا امام حسین(ع) با وجودی که می دانست احتمالا به شهادت می رسد(سخنان امثال فرزدق) زنان و کودکان را نیز با خود همراه کرد؟ هجرت از مدینه و باخبر شدن مردم آن از بیعت نکردن امام (ع) با یزید خروج از مکه و برانگیخته شدن تعجب ساکنان و زائران کعبه از خروج فرزند رسول خدا(ص) از مکه در ایام حج به دلیل عدم بیعت با یزید به وقوع پیوستن واقعه عاشورا در عراق و با خبر شدن اهل عراق نقش تبلیغی زنان و کودکان اسیر در شام و رسوا کردن قاتلانتحت پوشش قرار دادن همه قلمرو اسلامی و رساندن پیام خود به تمام جهان اسلاممدینهمکهعراقشاممهمترین شهرهای آن روزگار

اسلاید 11: حضرت زینب(س) آغاز تبلیغ از لحظه حرکت از کربلا با بیان درخواست خود مبنی بر حرکت دادن قافله از میان شهدا تبایااااا تبلیغ در کوفه و کاخ ابن زیاد تبلیغ در شام و کاخ یزید در حضور سفرای ممالک همسایه و دیگر بزرگان که موجب شرمساری یزید و اظهار پشیمانی او گردید. نقش تبلیغی حضرت زینب(س)

اسلاید 12: دلایل سقوط امویان

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید