علوم انسانی و علوم اجتماعی الهیات، دین و معنویت

درس هشتم: افتخار بندگی کتاب پایه های آسمان پایه ی هفتم دوره اول متوسطه

ketab-payeh-hai-asaman4

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 18 اسلاید پاورپوینت افتخار بندگی(درس هشتم کتاب پیام های آسمان پایه هفتم دوره اول متوسطه) در 18 اسلاید و با فرمت قابل ویرایش برای استفاده معلمان و دانش آموزان تهیه شده است. در پاورپوینت عبور انسان به شکل کامل به تمامی مباحث درس ششم پرداخته می شود در پاورپوینت حاضر به موارد زیر پرداخته می شود: - مقدمه - درس هشتم: افتخار بندگی - توضیحات درس - فعالیت کلاسی - توضیحات کامل درس - فعالیت کلاسی - پیشنهاد - الهی(مناجات) دسته بندی: فایل های دانش آموزی تعداد اسلاید: 18 فرمت: قابل ویرایش قابل استفاده برای معلمان و دانش آموزان
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
605 بازدید, 0 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “درس هشتم: افتخار بندگی کتاب پایه های آسمان پایه ی هفتم دوره اول متوسطه”

درس هشتم: افتخار بندگی کتاب پایه های آسمان پایه ی هفتم دوره اول متوسطه

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: درس هشتم: افتخار بندگیکتاب پایه های آسمانپایه ی هفتم دوره اول متوسطه

اسلاید 3: مقدمه:در این درس با شرایط و احکام بلوغ و نیز با وظایف دوران بلوغ آشنا می شویم. همچنین شیوه فراگرفتن احکام شرعی را نیز می آموزیم.

اسلاید 4: درس هشتم: افتخار بندگیروز به یاد ماندنی - پسرم، این هدیه را از من و مادرت بپذیر. هدیه ای برای تبریک امروز.با خود گفتم: مگر امروز چه روزی است؟ با کنجکاوی هدیه را برداشتم و آن را باز کردم. انگشتر زیبای نقره با نگینی از عقیق قرمز. - ممنونم. اما واقعاً من هنوز نفهمیده ام که امروز چه روزی است و این هدیه برای چیست؟ - امروز روز مهمی در زندگی توست؛ تو از امروز به تکلیف می رسی. - ولی تا روز تکلیف من هنوز چند ماهی باقی مانده است. - اگر به سال شمسی حساب کنی، چند ماه مانده است، ولی سن تکلیف را به سال قمری حساب می کنند. تو امروز وارد مرحله جدیدی از زندگی ات می شوی؛ دورانی که در آن مسئولیت های جدیدی بر عهده می گیری.

اسلاید 5: با خود گفتم: درست است. از امروز باید این افتخار بزرگ را قدر بدانم و از این پس نمازهایم را به موقع به جا بیاورم. از امروز خداوند مرا به صورت رسمی در جمع بندگانش پذیرفته است. احساس خوبی داشتم. انگشترم را در دست کردم و به آن نگاه کردم. احساس می کردم مهم تر شده ام و شخصیت من رسمیت یافته است. زیر لب گفتم: انگشتر را نگه می دارم که یادگار روز مهمی در زندگی من است. آن را نگه می دارم تا هرگز این روز را فراموش نکنم. نه این روز را و نه مسئولیت هایم را ...

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید