الهیات، دین و معنویت

درس چهارم دین و زندگی یازدهم (مسئولیت های پیامبر)

darse_4_dine_zndegi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
درس 4 دین و زندگی یازدهم رو با فیلم و عکس و نمودار و .... به طور کامل با این پاورپوینت میتونین ارائه بدین؛28تا اسلاید داره. همه ی آیه ها صوت دارن، پاسخ قسمت های «تدبر در قرآن» و «اندیشه و تحقیق» که مربوط به کتاب درسی هستند، آورده شده.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
7299 بازدید, 18 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “درس چهارم دین و زندگی یازدهم (مسئولیت های پیامبر)”

درس چهارم دین و زندگی یازدهم (مسئولیت های پیامبر)

اسلاید 1: درس چهارممسئولیت هایپیامبر(ص)

اسلاید 2: همانا من معلم مبعوث شدمبه نظر شما چه شباهت ها و تفاوت هایی بین وظایف معلم و پیامبر وجود دارد؟إنَّما بُعِثتُ مُعَلِّما

اسلاید 3: رسول خدا آخرین پیام رسان خداوند، 23 سال مردم را به آخرین و کامل ترین برنامه ی هدایت فراخواند و برای رستگاری آنان و نجاتشان از گمراهی، تلاش بسیاری کرد.

اسلاید 4: ﺳﻪ ﻣﺳﺋﻮﻟﻴﺖ ﻣﻬﻢ ﭘﻴاﻣﺒﺮ (ص)دریافت و ابلاغ وحیاجرای قوانین الهی با تشکیل حکومت اسلامی (ولایت ظاهری)تعلیم و تبیین تعالیم قرآن

اسلاید 5: 1. دریافت و ابلاغ وحیرسول خدا(ص)وظیفه داشت آیات قرآن کریم را به طور کامل از فرشته ی وحی دریافت کند و بدون کم یا زیاد به اطلاع مردم برساند. برای این هدافنویسندگانی مامور نوشتن قران شدندعده ای قرآن را حفظ کردندایشان قرآن کریم را مرتب و تنظیم کرد و در اختیار دیگران قرار دادنویسندگان قرآن را کاتبان وحی می گفتندآنان که قرآن ر ا به خاطر سپرده و حفظ می کردند، حافظان وحی می نامیدنداولین و برترین کاتب و حافظ قرآن کریم حضرت علی (ع) بودیکی از یاران پیامبر (ص) به نام عبدالله بن مسعود می گوید:« ما ده آیه از قرآن را از پیامبر فرا می گرفتیم و و بعد از اینکه در معنای آن تفکر می کردیم و به آن عمل می نمودیم، بار دیکر برای یادگرفتن آیات بعدی، نزد پیامبر می رفتیم.»

اسلاید 6: مصحف قرآن منسوب به خط مبارک امیرالمومنین (علیه السلام)

اسلاید 7: 2. تعلیم و تبیین تعالیم قرآن (مرجعیت دینی)●پیامبر اسلام (ص) فقط رساننده ی وحی نبود ←ایشان باید قرآن را تعلیم و تبیین (تفسیر) می کردند.●گفتار و رفتار پیامبر (ص) اولین و معتبرترین مرجع علمی برای فهم عمیق آیات الهی است و مسلمانان با مراجعه به گفتار و رفتار آن حضرت، به معارف قرآن پی می برند و شیوه ی انجام دستورات قرآن را می آموزند.●پیامبر (ص)اولین و بزرگ ترین معلم قرآن بوده اند ما اکنون بسیاری از احکام دینی مثل نماز حج روزه را مطابق تعلیمات پیامبر (ص) انجام می دهیم

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید