علوم انسانی و علوم اجتماعی علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی

درس ۱۶ مطالعات اجتماعی ششم- از تولید به مصرف

darse_16_motaleate_ejtwmaee

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “درس ۱۶ مطالعات اجتماعی ششم- از تولید به مصرف”

درس ۱۶ مطالعات اجتماعی ششم- از تولید به مصرف

اسلاید 1: تهیه کننده:

اسلاید 2: در گذشته نه چندان دور بیشتر مردم برای تهیه لباس به خیاط مراجعه میکردند و خیاط نیز اندازه انان را میگرفت وبا پاچه ای که مشتریها به او میدادندوبه سلیقه انها لباسی برایشان میدوخت.اگر چه امروزه در هر شهری خیاط هایی هستند که به سفارش افراد برایشان لباس می دوزند ومزد ان را دریافت می کنند ولی بیشتر مردم لباس هایشان را از فروشگاه ها به صورت اماده می خرند.

اسلاید 3: با گذشت زمان و افزایش جمعیت چون دیگر یک یا چند خیاط نمی توانستند نیاز های تعداد زیادی از مردم را براورده کنند.کم کم کاراگاه های تولیدی لباس به وجود امدند . در این کاراگاه ها به تعداد زیاد لباس تولید می شود . به تولید یک کالا به یک شکل و به تعدادزیاد((تولید انبوه)) می گویند. امروزه کاراگاه های تولیدی لباس تولید انبوه دارند.

اسلاید 4:

اسلاید 5: یک کاراگاه تولیدی برای دوختن لباس به پارچه نیاز دارد. پارچه از نخ درست میشود . نخ ممکن است طبیعی و مصنوعی باشد . پس از تولید نخ در کارخانه های نخ ریسی نخ ها به کار خانه ی پارچه بافی و یا نساجی.فرستاده می شود.در ایران تعداد زیادی کا رخانه ی نساجی وجود داردبخش دیگری از پارچه های مورد نیاز از خارج از کشور وارد می شود.

اسلاید 6: صاحبان کارگاه های تولید لباس پارچه را از ((عمده فروشان)) خریداری می کنند. در هر کارگاه تولیدی لباس تعداد افراد مشغول به کار هستند.تعداد کارکنان کاراگاه های کوچکتر کمتر است اما در کارگاه های بزرگ ممکن است ده ها نفر نیروی کار داشته باشند .در این کاراگاه ها هر یک از افراد مهارت خاصی دارند و بخشی از کار تولید را انجام می دهند .(( برش کار )) خیاط ها از روی الگوهایی که دارند پارچه ها را میبرند.الگو در اندازههای مختلف تهیه می گردد.اندازه ها معمولا با شمارش مشخص شده اند .اندازه های بزرگ کوچک و متوسط برای افراد با قد واندازه های مختلف به کار میرود.سپس هر یک ازخیاط هایی که درون کاراگاه هستند

13,800 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید