سایر آموزش

درس ۵ آمادگی دفاعی

drs5-amadegi-defayi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “درس ۵ آمادگی دفاعی”

درس ۵ آمادگی دفاعی

اسلاید 1: درس 5:دوران دفاع مقدستهیه کنندگان :نازنین قاسم پور مهدیه کرمییاسمین تقیلودبیر مربوط :سرکار خانم سلیمی

اسلاید 2: قرآن کریم سوره حج آیه ٣به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده شده است؛ چرا که مورد ستم قرار گرفته اند و خدا بر یاری آنها تواناست.

اسلاید 3: با سقوط نظام شاهنشاهی، سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران براساس حمایت از مظلومان و مسلمانان و مخالفت با قدرت های ستمگر شکل گرفت. برای ابر قدر تها قابل تحمل نبود که ایران اسلامی در جهت مخالفت با منافع ناحق آنها عمل کند. این عوامل باعث شد که بلافاصله پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گروه کهای ضدانقلاب با حمایت و تحریک بیگانگان و با شعارها و عناوین فریبنده در جهت خواست و منافع دشمنان فعالیت کنند.

اسلاید 4: ترور شخصیت های برجستهترور شخصیت های برجسته و انقلابی، تحریک قومیت ها برای خودمختاری، فعالیت مسلحانه گروه های ضدانقلاب در برخی از شهرها و مناطق مرزی کشور و… بخشی از حوادثی بود که به منظور از بین بردن انقلاب اسلامی صورت گرفت؛ ولی تمامی آنها با رهبری هوشمندانه امام خمینی (ره) و مقاومت و پایداری مردم ایران با شکست مواجه شد.

اسلاید 5:

اسلاید 6: فعالیت 1« لیست برخی از شهدای ترور »

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید