پزشکی و سلامت مراقبت‌های بهداشتی

دستورالعمل بهداشتی مراکز اقامتی

porotocol-bazgoshayi-hotel-talar

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “دستورالعمل بهداشتی مراکز اقامتی”

دستورالعمل بهداشتی مراکز اقامتی

اسلاید 1: In the name of Allah

اسلاید 2: راهنمای گام دوم مبارزه با کووید – 19 (کروناویروس)فاصله گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط و کار در مراکز اقامتی (هتل ، متل ، مهمان پذیر و مهمان سرا،تالارهای پذیرایی )تهیه و تنظیم از : امیرپور - دکترای تخصصی (PHD) مهندسی محیط زیسترئیس گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغهamirpoor1128@yahoo.comm.amirpour1128@mrgums.ac.ir

اسلاید 3: 1- از دست دادن و روبوسی کردن با یکدیگر پرهیز کنید .

اسلاید 4: 2- دست ها را به طور مرتب با آب و صابون بشویید و یا از مواد ضدعفونی کننده بر پایه الکل ( الکل 70 درصد) استفاده نمایید.

اسلاید 5: 3- از تماس دست ها با چشم ، بینی و دهان خودداری گردد.

اسلاید 6: 4- در صورت مشاهده علائم سرماخوردگی از حضور در محل کارخودداری نموده و در صورت تشدید علائم به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه نمایند.

اسلاید 7: 5- در صورت شناسایی افراد بیمار ، تا زمان رسیدن آمبولانس یا انتقال به مراکز بهداشتی و درمانی ، حتی الامکان در یک مکان جدا از سایرین محافظت شوند و در صورت نیاز از سامانه تلفنی 190 و 4030 راهنمایی های لازم را دریافت نمایند.

اسلاید 8: 6- به دلایل مسائل بهداشتی از دریافت وجه نقد جدا خودداری شود.

اسلاید 9: 7- تاکید براستفاده از دستمال کاغذی هنگام عطسه یا سرفه کردن (در صورتی که دستمال در دسترس نبود از قسمت داخلی آرنج موقع سرفه و عطسه استفاده کنید).

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید