سایر تحقیق و پژوهش

دلایل امتناع شیرخوار از شیر خوردن

shirkhar

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “دلایل امتناع شیرخوار از شیر خوردن”

دلایل امتناع شیرخوار از شیر خوردن

اسلاید 1: دلايل امتناع شيرخوار از شير خوردنارائه:

اسلاید 2:

اسلاید 3: امتناع شيرخواراز خوردن به دليل جريان سريع شيرگاهي واكنش جهش شير قوي است و شير با سرعت و با نيروي قابل ملاحظه اي جريان پيدا مي كندلذا عده اي از شيرخوران قادر به تطبيق مكيدن و بلعيدن خود با شير نيستند.اين مسئله اغلب در چند هفته اول اتفاق مي افتدكه نوزاد كوچك و توليد شير زياد است.

اسلاید 4: نشانه هاوقتي شير با جهش زياد خارج مي شود كودك دچار حالت خفگي مي شود و از گرفتن پستان امتناع مي كند.شيرخوار ممكن است گريه كند و يا اوايل شب دچار دل درد و بي قراري گردد.

اسلاید 5: وضعيت شيرخوردنبهتر است شيرخوار بالا تر و يا هم سطح و نه زير پستان قرار گيرد .شيرخوردن در حالت قائم برايش مفيدتر مي باشد. وضعيتهاي پيشنهادي عبارتنداز :نشستن دريك صندلي راحت با چند بالش در دامان مادر، بطوري كه سر كودك بالاتر از پستان قرارگيرد.شير دادن دروضعيت خوابيده به پهلو در حالي كه شيرخوار بايك بالش در زير سر ، در كنار مادر قرار گيرد.

اسلاید 6: پستان را بدوشيد تا جهش شير برطرف شود سپس كودك را به پستان بگذاريد.وقتي جهش شير شروع شد جريان شير را با فشردن مختصر آرئول(قسمت قهوه ای رنگ پستان) ما بين انگشت اول ودوم، كم كنید و با آهسته شدن جريان به تدريج فشار را كمتر كند. اين كارممكن است در بعضي مادران احتمال بسته شدن مجاري شير را افزايش دهد،كودك را مكرر شير دهيد،در اين صورت جهش شيرخيلي قوي نخواهد بود.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید