علوم پایه علوم تجربی

دنیای گیاهان علوم نهم

giyahan2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “دنیای گیاهان علوم نهم”

دنیای گیاهان علوم نهم

اسلاید 1: دنیای گیاهان

اسلاید 2: سلول های گیاه نیز مانند هر سلول دیگری برای زنده ماندن به مواد مغذی نیاز دارندآب و مواد معدنی در خاک وجود دارند.مولکول های کربوهیدرات فقط در اندام های سبز گیاه، به خصوص برگ ساخته می شوند.انتقال آب و مواد مغذی در بسیاری ازگیاهان، از راه بافتی به نام بافت آوندی انجام می شود. این بافت اجزای لوله مانندی به نام آوند دارد.که در شکل مشاهده می کنید.بیشتر گیاهان آوند دارند

اسلاید 3: بافت آوندی که دارای آوندهای چوبی و آبکشی است، در سراسر پیکر گیاه وجود دارد.

اسلاید 4: آوندها در برگ ها به خوبی مشخص اند

اسلاید 5: رشته های ظریفی که روی ریشه قرار دارند، تار کِشنده نامیده می شوند.هر تارکشنده در واقع یک سلول بسیار طویل است دیواره تار کشنده نازک است؛ بنابراین آب و مواد معدنی محلول در آن می توانند از دیواره تار کشنده عبور کنند و وارد ریشه شوند.از خاک تا برگ:ما با مشاهده برگ های پژمرده گیاه، به آن آب می دهیم آب از خاک به برگ ها می رود و سبب شادابی آنها می شود ریشه، آب و مواد معدنی موردنیاز گیاه را جذب می کند.

اسلاید 6: مواد معدني بعد از ورود به تار کشنده در عرض ريشه حرکت مي کنند و وارد آوندهاي چوبي مي شوند بنابراين حجمي از آب و موادمعدني در آوندهاي چوبي جريان مي يابد که به آن شيره خام مي گويند

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید