علوم انسانی و علوم اجتماعی الهیات، دین و معنویت

پیام های آسمان(دینی)-هفتم-دوره اول متوسطه-درس نه(۹)-به سوی پاکی

dini-dars9-be-sooye-paki

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [4 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پیام های آسمان(دینی)-هفتم-دوره اول متوسطه-درس نه(۹)-به سوی پاکی”

پیام های آسمان(دینی)-هفتم-دوره اول متوسطه-درس نه(۹)-به سوی پاکی

اسلاید 1: (به سوی پاکی )

اسلاید 2: خداوند افریننده ماست و بهتر از هر کسی می داند که چه چیزی برای زیان آور و چه چیزی مفیداست ؛به همین دلیل،اوبه ما آـموخته است چگونه زندگی کنیم ،از چه چیزی دوری کنیم ، و به چه کارهایی بپردازیم . امام رضا (ع) می فرماید: خداوند حکیم هر چیزی را که برای سلامتی مردم زیان اور باشد و موجب هلاکت ونابودی آنان شود ، حرام کرده و آنچه را برای سلامتی انها مفید باشد ، حلال کرده است .

اسلاید 3: یکی از مواردی که خداوند ما را به اجتناب و دوری از انها دستور داده است نجاسات است . رعایت طهارت و دوری از نجاسات نه تنها موجب سلامتی و روح ما می شود، بلکه مقدمه شرط و قبولی برخی عبادات نیز هست . ((آشنایی با احکام نجاست )) 1-خون 2-ادرار و مدفوع 3-سگ

اسلاید 4: 1-(خون): خون در بدن مایع ارزشمندی است که بدون ان زندگی غیر ممکن است .اما خون بعدازخارج شدن از بدن نجس می شود و باید از تماس با آن خودداری کرد و برای نماز حتما پاک شود. علاوه بر خون ، خون حیواناتی که جهنده دارندنیز نجس است .

4,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید