تکنولوژی

رابطه فضای مجازی با انسانیت افراد

ensaniat

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “رابطه فضای مجازی با انسانیت افراد”

رابطه فضای مجازی با انسانیت افراد

اسلاید 1: رابطه فضای مجازی با انسانیت افراداستاد مربوطه:تهیه کننده:بهار 1396

اسلاید 2: تعاریفانسان فضای مجازیانسانیت

اسلاید 3: انسانانسان حیوانی است ناطقالکسیس کارل، انسان در عین حال پیکری است که کالبد شناسان آنرا می شکافند نفسی است که روانشناسان و روحانیون آن را توصیف می کنند. اجتماع شگفت انگیزی از سلول ها و مایعات است که قوانین همبستگی آن را فیزیولوژیست ها مطالعه می کنند. لسلی وایت و کنت برک: انسان حیوان به کار برنده نمادبنیامین فرانکلین: انسان حیوان ابزار سازسارتر: آدمی جز عمل نیست. بشر وجود ندارد مگر در حدی که طرح های خود را تحقق بخشد. آدمی انبوهی از استعدادها، ذوق ها و امکانات است.

اسلاید 4: از دیدگاه ادیان آسمانی: ساخت وجودی انسان از روح و جسم فراهم آمده است.افلاطون وارسطو: سازمان وجودی انسان از روح و جسم است. روح جوهری است غیر مادی که می تواند جدا از بدن وجود داشته باشد و فنا ناپذیر و ابدی است. (دانشمندان اسلامی ، فارابی ، غزالی) آلبرت الیس: انسان موجودی عقلانی و منطقی و در عین حال غیر منطقی و غیر عقلانی است ( نظریه عقلانی ، هیجانی )رفتار گرایان: انسان یک موجود تجربه گرا است که استعدادهای بالقوه ای برای همه نوع رفتار دارد.روانکاوان (فروید): انسان نظام انرژی بسته ای است که بوسیله امیال زیستی و غریزی ، تغذیه و تقویت می شود و آنان عقیده دارند که تمام فعالیت های انسان کاملاً جبری است. فروید اعتقاد دارد شخصیت انسان از سه قسمت نهاد (ID)، من EGO من برتر Super Egoتشکیل شده است.

اسلاید 5: انسانیتانسان تنها موجودي است كه ميان خود و ماهیت اش، جدايي و فاصله هست.این مکتب انسان را محور ارزشها قرار می دهد یعنی اصالت به اراده و خواست او داده می شود. در این نظریه همه چیز از انسان شروع شده و به انسان نیز ختم می شود و هیچ حقیقتی برتر از انسان وجود ندارد. اومانیسم:اسلام:

اسلاید 6: فضای مجازی «فضایی تئوری است که ارتباطات کامپیوتری در آن رخ می‌دهد این واژه در دهه ۱۹۸۰ وارد ادبیات علمی – تخیلی شد و شاغلان در زمینه کامپیوتر و علاقه‌مندان به‌سرعت آن را به کار بردند و در دهه ۱۹۹۰ رایج شد.

4,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید