راهنمای کاربردی فروش اینترنتی و تجارت الکترونیک

1-ECommerce

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۵۵ اسلاید
فروشگاه های اینترنتی موفق ایران
جایگاه و اهمیت تجارت الکترونیک در ایران
روش های فروش اینترنتی
جلب اعتماد مشتریان
استفاده از مشاوران متخصص تجارت الکترونیک
ارائه تخفیف های اثربخش
تبلیغات اینترنتی
پرداخت
بازاریابی محتوایی

اشتراک‌گذاری:

تعداد بازدید: 272 تعداد دانلود: 60

با کلیک بر روی ستاره‌ها، به این پاورپوینت امتیاز بدهید.

درحال ارسال
امتیاز کاربر [۱ رای]

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “راهنمای کاربردی فروش اینترنتی و تجارت الکترونیک”

  • منتشرکننده‌ی پاورپوینت: mjahangirf
  • سازنده پاورپوینت: مصطفی جهانگیر (PhD)

برای نمایش این فایل پاورپوینت درون سایت یا وبلاگتان، می‌توانید کد زیر را در پنل انتشار محتوای سایت یا وبلاگتان کپی کنید.

اسلاید 1: کارگاه کاربردهای تجارت الکترونیک برای مشاغل و اصناف مصطفی جهانگیر (PhD)www.mjahangir.irmjahangirf@gmail.comhttps://t.me/management_poبه نام خدا
اسلاید 2: فروشگاه های اینترنتی موفق ایران2
اسلاید 3: دیجی کالا3بزرگترین شرکت خرده فروشی اینترنتی در ایرانبیش از ۸۵۰ هزار بازدیدکننده در روزدر سال ۱۳۸۵ یک استارتاپ با ۵ نیرو بوده است، در سال 1396 بیش از 2700 نفر پرسنل دارد. در سال 1393، روزانه 3000 درخواست خرید
اسلاید 4: چیلیوری4
اسلاید 5: آچاره5
اسلاید 6: هنری6
اسلاید 7: اسپورتآپ7
اسلاید 8: نیک پرینت8
اسلاید 9: لوناتو9
اسلاید 10: بوتیک10
اسلاید 11: جایگاه و اهمیت تجارت الکترونیک در ایران11
اسلاید 12: وضعیت تجارت الکترونیک در ایران چگونه است؟12
اسلاید 13: چرا باید وارد تجارت الکترونیک شویم؟13
اسلاید 14: چرا باید وارد تجارت الکترونیک شویم؟14
اسلاید 15: چرا باید وارد تجارت الکترونیک شویم؟15
اسلاید 16: چرا باید وارد تجارت الکترونیک شویم؟16
اسلاید 17: روش های فروش اینترنتی17
اسلاید 18: راه اندازی فروشگاه اینترنتی مستقل18
اسلاید 19: فروش اینترنتی با واسطه سایر فروشگاههای اینترنتی19
اسلاید 20: از طریق شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام20
اسلاید 21: از طریق شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام21
اسلاید 22: از طریق شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام22
اسلاید 23: جلب اعتماد مشتریان23
اسلاید 24: جلب اعتماد مشتریانیکی از دلایل موفقیت دیجی‌کالا: عدم صداقت و کلاهبرداری برخی از فروشگاه های فیزیکیخیلی ها ترجیح می دهند، به جای اینکه چند روز وقتشان را صرف رفتن از این مغازه به آن مغازه، و شنیدن حرف های ضد و نقیض کنند، در خانه خود پشت کامپیوترشان بنشینند و با آرامش و بدون دغدغه، کالای مورد علاقه شان را بررسی، مقایسه و سپس خریداری کنند.24
اسلاید 25: برای افزایش اعتماد مشتریان چه کنیم؟نماد اعتماد الکترونیکی نشانه‌اي نمادين است که منحصراً توسط مرکز توسعه تجارت الکترونيکي صادر می شود.به کسب و کارهاي اینترنتی مجاز با هدف ساماندهي، احراز هويت و صلاحيت آنها اعطا مي‌گرددپس از بررسي وب‌سایت و احراز هويت و صلاحيت مالک (حقيقي يا حقوقي) آن براي مدت يک سال صادر مي‌گردد.25
اسلاید 26: بازاریابی دهان به دهان نتیجه اعتماد26
اسلاید 27: استفاده از مشاوران متخصص تجارت الکترونیک27
اسلاید 28: استفاده از مشاوران متخصص تجارت الکترونیکمشاوره در نوشتن طرح کسب و کار الکترونیکیمشاوره در بازاریابی اینترنتیمشاوره در طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی و شبکه های اجتماعیمشاوره تولید محتوا28
اسلاید 29: ارائه تخفیف های اثربخش29
اسلاید 30: پیشنهادهای شگفت انگیز30
اسلاید 31: برگهای تخفیف در سایت هایی مثل نت برگ، تخفیفان31
اسلاید 32: تخفیف های مناسبتی32
اسلاید 33: تخفیف گروهی33
اسلاید 34: تخفیف در صورت معرفی به دیگران34
اسلاید 35: تبلیغات اینترنتی35
اسلاید 36: تبلیغات اینترنتی در سایت های پربازدید36
اسلاید 37: اینفلوئنسر مارکتینگ37
اسلاید 38: اینفلوئنسر مارکتینگ38
اسلاید 39: پرداخت39
اسلاید 40: پرداخت اینترنتی40
اسلاید 41: پرداخت در محل41
اسلاید 42: بازاریابی محتوایی42
اسلاید 43: بازاریابی محتوایینسل جدید تجارت الکترونیک و بازاریابی:بازاریابی غیر مستقیمبازاریابی محتواییایجاد نیاز در بین مشتریانافزایش آگاهی مشتریان از برند شما43
اسلاید 44: تولید محتوا44
اسلاید 45: تولید محتوا45
اسلاید 46: پرسش های متداول و درج راهنمای خرید46
اسلاید 47: فروشگاه های اینترنتی موفق ایران47
اسلاید 48: اوتکس48
اسلاید 49: چه گوارا49
اسلاید 50: تگ موند50
اسلاید 51: ابار51
اسلاید 52: می بریم52
اسلاید 53: تاپی شاپی53
اسلاید 54: علی بابا54
اسلاید 55: دنیای میوه55