علوم انسانی و علوم اجتماعی رسانه و شبکه‌های اجتماعی

راهنمای گام به گام استفاده از کتابخانه دیجیتال گیگالیب(منابع لاتین)

rahnamaye_gam_be_game_estefade_az_ketab_khane_dijital_gigalib

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “راهنمای گام به گام استفاده از کتابخانه دیجیتال گیگالیب(منابع لاتین)”

راهنمای گام به گام استفاده از کتابخانه دیجیتال گیگالیب(منابع لاتین)

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: راهنمای گام به گام استفاده از کتابخانه دیجیتال گیگالیب(منابع لاتین) دانشگاه بین المللی امام رضا(علیه السلام)کتابخانه الکترونیک

اسلاید 3: با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود به پورتال کتابخانه وارد شده و از تب پایگاههای اطلاعاتی گزینه «ورود به پایگاههای اطلاعاتی» را انتخاب نمایید.

اسلاید 4: 1- دسترسی از داخل دانشگاهبرای استفاده از پایگاهای لاتین مشترک کتابخانه در داخل دانشگاه می توانید با استفاده از:1-تب « پایگاههای اطلاعاتی»2-انتخاب آیکون آبی رنگ « ورود به پایگاههای اطلاعاتی» در وسط صفحه3- یا وارد کردن آدرس gigalib.org/ip در آدرس بار مرورگر هر کدام از رایانه های داخل دانشگاهوارد شده و از قسمت اشتراک منابع اینترنتی داخلی(دسترسی از داخل دانشگاه) روی آیکون کتابخانه دیجیتالی گیگا کلیک نموده و از این پایگاه استفاده کنید.

اسلاید 5: این سامانه (کتابخانه دیجیتالی گیگا) به منظور جستجو و دانلود متن کامل مقالات،پایان نامه ها و متن کامل و یا فصول کتاب های لاتین از 200 ژورنال و ناشرعلمی معتبر برای کلیه اعضای محترم هیات علمی ، کارکنان و دانشجویان(کارشناسی وتحصیلات تکمیلی) فراهم گردیده است.

اسلاید 6: 2. پس از ثبت ایمیل، شما می توانید ازطریق یکی از شیوه های جستجو به منبع مورد نظر خود برسید.در ادامه برای نمونه اولین روش جستجو (دسترسی به مقاله با موتور جستجو) توضیح داده می شود.

اسلاید 7: در این نوع جستجو شما می توانید بصورت جامع و یکپارچه و به سه روش پیشرفته ، ساده جستجو کرده و یا اطلاعات مقاله مورد نظر خود را در اسکوپوس بیابید

اسلاید 8: 3. از لیست نتایج جستجو، مقاله مورد نظر خود را انتخاب کرده و بر روی آیکون درخواست مقاله کلیک کنید.

اسلاید 9: 4. بعد از اتمام فرایند جستجو توسط سامانه، بر روی « لینک دانلود فایل» کلیک کرده و آن را دانلود نمایید.

اسلاید 10: 2-دسترسی از خارج دانشگاه اگر قصد استفاده از گیگالیب را در خارج از دانشگاه دارید، بعد از ورود به تب پایگاههای اطلاعاتی، از بخش اشتراک منابع اینترنتی خارجی (دسترسی خارج از دانشگاه) استفاده نموده و در قسمت «پایگاههای لاتین» یکی از آیکونهای گیگالیب را انتخاب کنید.

اسلاید 11: روشهای مختلف دسترسی به کتابخانه دیجیتالی گیگا در خارج از دانشگاه در بخش بعدی درباره هر یک از آیکونهای بالا توضیح داده می شود

اسلاید 12: شما می توانید یکی از آیکونهای زیر را انتخاب کنید: 1.گیگالیب: درخواست منبع با DOI 2.گیگالیب :درخواست منبع با URL توجه کنید : بر خلاف سایت اصلی گیگا لیب که امکان جستجوهای مختلف را به کاربر می دهد، در وب سرویس ( سرویس دسترسی خارج از دانشگاه ) امکان جستجو وجود ندارد و شما باید از طریق لیست و آدرس پایگاههای تحت پوشش گیگا لیب قبل از ورود به سامانه ، اطلاعات کتابشناختی منبع مورد نظر خود را جستجو نموده و بدست آورید .

اسلاید 13: جهت ثبت درخواست، لازم است کلیه فیلدها شامل پست الکترونیک دانشگاهی، DOI یا URL ، عنوان ،نویسنده ،تاریخ انتشار و ژورنال تکمیل شود. *نکته مهم : بعد از ثبت درخواست متن کامل منبع مورد نظر به پست الکترونیک دانشگاهی شما ارسال خواهد شدبا انتخاب هر یک از دو گزینه دریافت منبع با DOI و یا URL، یکی از صفحات زیر باز خواهد شد.

اسلاید 14: 3.جستجوی یکپارچه گیگالیب (در خارج از دانشگاه)این اعضاء می توانند فرم در خواست نام کاربری را در پورتال کتابخانه، از تب کتابخانه الکترونیکی و انتخاب گزینه پایگاههای اطلاعاتی تکمیل و ارسال نمایند.این بخش ویژه تمامی اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلیغیر مشهدی است .

اسلاید 15: این اعضا می توانند بعد از دریافت پاسخ، روی آیکون «جستجوی یکپارچه گیگالیب» کلیک نمایند.نام کاربری و کلمه عبورظرف مدت 48 ساعت کاری به پست الکترونیکی متقاضی ارسال می گردد .همچنین می توانند بدون ورود به پورتال کتابخانه، آدرس gigalib.org را در مرورگر خود وارد نمایند.

اسلاید 16: نام کاربری و رمز عبوری را که دریافت کرده اید، اینجا وارد کنید.

اسلاید 17: کتابخانه الکترونیک دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)برقراری ارتباط: تلفن: 38041 داخلی 1119پست الکترونیکی:elibrary@imamreza.ac.irکارشناس کتابخانه الکترونیک :اکرم یزدان دوست

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید