کسب و کار مهارت‌های شخصی

رفتارهای پسندیده در ارتباطات اجتماعی

rftar3

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “رفتارهای پسندیده در ارتباطات اجتماعی”

رفتارهای پسندیده در ارتباطات اجتماعی

اسلاید 1: رفتارهای پسندیده در برقراری ارتباط

اسلاید 2: دست دادنوقتی وارد جمعی می شوید، لازم نیست با همه دست بدهید. بهتر است با آرامش بایستید و احوال پرسی کنید. ( به ویژه وقتی که دیگران نشسته باشند یا مشغول انجام کاری باشند.)با دست خیس برای دست دادن پیش قدم نشوید.برای دست دادن، دست خود را از فاصله ی دور دراز نکنید.وقتی بخواهید به چند نفر دست بدهید، با همه آنها ارتباط چشمی نیز برقرار کنید. (نه این که با نفر اول صحبت کنید و به بقیه فقط دست دهید.)

اسلاید 3: به عنوان شنوندهوقتی کسی در حال نقل قول است، شایسته نیست صحبت وی را کم ارزش جلوه دهید. (نگویید ما از قبل می دانستیم.)جهت درک احساس طرف مقابل، بهتر است خود را جای او بگذارید.وقتی کسی مشکلی را مطرح می کند، به این معنا نیست که به داد من برسید معمولاً افراد می گویند تا سبک شوند. پس سریعاً راه حل نشان ندهید، بیشتر شنونده باشید.

اسلاید 4: هدیه دادندر بسته بندی هدیه سلیقه به خرج دهید تا احساس مثبتی ایجاد کند.درباره ی قیمت کادو یا چیزی که سوغات برده اید، صحبت نکنید. (اگر برچسب قیمت دارد آن را جدا نمایید.)به عنوان هدیه برای کودک، خوراکی و اسباب بازی بی خطر و متناسب برای سن او ببرید.

24,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید