علوم مهندسی معماری و عمران

روانشناسی رنگ در دکوراسیون داخلی

ravanshenasi-rang-dar-memari-va-decorasion

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “روانشناسی رنگ در دکوراسیون داخلی”

روانشناسی رنگ در دکوراسیون داخلی

اسلاید 1: روانشناسی رنگ در معماری

اسلاید 2: روانشناسی رنگ زرد : رنگ زرد جزو رنگهای گرم وشاد میباشد.واین رنگ سمبل عقل وتفکراست این رنگ قضاوت و توانایی تصمیم گیری را تقویت میکند.این رنگ نماد هوش ودانش نیز میباشد.هنر مندان قرون وسطی ازلباس زرد برای نشان دادن مرگ استفاده میکردند.رنگ زرد در ژاپن نشان شجاعت ودر هند نشان تجارت و صلح است .رنگ زرد یک انتخاب عالی در تزیین اتاقی است که میخواهید در آن فعالیت عقلانی کنید با این حال استفاده ازان کنار رنگ آبی مهم است چون معیاری از امنیت و آرامش است.هیچ رنگی مثل زرد تزیین و دکوراسیون را روشن نمی کند زرد قوی ترین گزینه برای اتاقهایی است که رو به شمال قرار دارند میباشد.همچنین برای آشپزخانه ونهار خوری و اتاق های رو به شمال مناسب است ولی برای اتاق خواب مناسب نیست.اگر در زندگی دنبال شفافیت در تصمیم گیری و رهایی از فرسودگی روانی و حالت عصبی هستید از رنگ زرد استفاده کنید.

اسلاید 3:

اسلاید 4:

اسلاید 5:

اسلاید 6:

اسلاید 7:

اسلاید 8:

اسلاید 9:

اسلاید 10:

اسلاید 11: روان شناسی رنگ قرمز :قرمزرنگ مدیران قوی سرسخت جاه طلب حکم فرما و خواستار اولویت وارجعیت میباشد.رنگ قرمز در معماری کلاس درس کاربردی ندارد زیرا دیوار های قرمز کودکان را آشفته حال وبد خلق میکند و به علت روح هیجانی که در این رنگ نهفته است کودک را از حالت آرام خارج کرده و به حالت جنب و جوش و نا آرامی می کشاند و از تمرکز او جلوگیری میکند لذا بهتر است از رنگ قرمز در فضای کلاسی استفاده نشود اما میتوان از این رنگ در محیط های بازی و نمایش و ورزش استفاده کرد.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید