کسب و کار منابع انسانی و مشاغل

روشهای اطفاحریق مایعات وگازها

harighh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “روشهای اطفاحریق مایعات وگازها”

روشهای اطفاحریق مایعات وگازها

اسلاید 1: موضوع:  روشهای اطفاحریق مایعات وگازها   محققین: سمیه رجایی،نیره قلعه خانی،نادیا رضایی،سوسن رفیعی پاییز 90استادمربوطه: سرکار خانم عابدیان

اسلاید 2: سپاسگذاری: ستایش خداوند راسزاست که حمدرابهای نعمتها وپناهگاه ازبلاها،ووسیله رسیدن به نعمتها وبهشت جاویدان وموجب افزایش احسان وکرمش قرار داد . ازاستاد محترم سركارخانم عابديان که راهنمایی فرمودند اطلاعات ارزنده ای را دراختیاراینجانبان گذاشته تقدیر وتشکر می گردد.

اسلاید 3: دسته بندی انواع حریق برای سهولت در پیشگیری و كنترل آتش سوزی ، حریق ها بر حسب ماهیت مواد سوختنی به دسته های مختلفی تقسیم می كنند . در امریكا و ژاپن توسط مراجع رسمی حریق در چهار دسته (  D، C، B ،A) در اروپا و استرالیا به پنج دسته ( E، D، C ،B، A  )  تقسیم بندی شده است

اسلاید 4: . دسته A در همه تقسیم بندی ها مواد جامدی است كه خاكستر بجا می گذارد . دسته B  مواد نفتی و مایعات قابل اشتعال . دسته D شامل فلزات قابل اشتعال  می باشد . در تقسیم بندی امریكایی دسته C  آتش دسته D شامل حریق های الكتریكی منظور شده است . اما در تقسیم بندی اروپایی این دسته شامل گاز های آتش گیر می باشد و دسته E شامل حریق الكتریكی است . اخیرا دسته جدیدی تحت عنوان Kیا  Fاضافه شده است كه بعلت وسعت حریقها جای خود را باز نموده است . این دسته مربوط به حریق آشپز خانه و روغن های آشپزی است. از آنجایی كه تقسیم بندی مورد تایید كشور ما تقسیم بندی اروپایی است كه مورد تایید ISO نیز می باشد ، ما در اینجا به توضیح در خصوص این تقسیم بندی می پردازیم .

اسلاید 5: A آتش دستهاین نوع آتش سوزی از سوختن مواد معمولی قابل احتراق ، عموما جامد و دارای تركیبات آلی طبیعی یا مصنوعی حاصل می شود . این منابع كاغذ ، پارچه ، چوب ، پلاستیك و امثال آن است كه پس از سوختن از خود خاكستر به جا می گذارند . خاموش كننده هایی كه برای كنترل آن بكار می روند علامتی مثلث شكل و سبز رنگ با نشان A  دارند . مبنای اطفاء آنها بر خنك كردن است .

اسلاید 6: B آتش دسته این آتش در اثر سوختن مایعات قابل اشتعال یا جامداتی كه به راحتی قابلیت مایع شدن دارند ( عموما مواد نفتی و روغنها ی نباتی ) پدید می آید . خاموش كننده هایی كه برای این دسته مناسب هستند دارای برچسب مربع قرمز رنگ با علامت B  هستند . اطفاء این حریق عموما مبتنی بر خفه كردن است .

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید