dansh-fara-tahlil

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “روش تحقیق فراتحلیل”

روش تحقیق فراتحلیل

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: روش تحقیق فراتحلیل

اسلاید 3:   مقدمه(فراتحلیل ) يك روش پژوهشي براي پاسخگويي به سوالاتي درباره نتايج مطالعات انجام شده قبلي است ، سوالاتي كه يك مطالعه به تنهايي نمي تواند به آنها پاسخ دهد. فراتحليل، به تركيب اطلاعاتش مطالعات قبلي مي پردازد ، به مقايسه بين مطالعات نيز توجه مي نمايد و به كشف نتايج جديد از ميان مطالعات قبلي مي پردازد. فراتحليل مي تواند زمينه هاي جديد پژوهش يا سوالات پژوهشي جديدي معرفي نمايد و حتي ممكن است بتواند برآورد صحيحي از اندازه نمونه براي تحقيقات بعدي بوجود آورد. اين روش در سال 1976 توسط گلاس به كار گرفته شد

اسلاید 4: تعاریف: تحليل عبارت است از شكستن عمل كل به قسمت هاي مختلف به منظور تعييين ماهيت آن. فراتحليل روشي است كه براساس آن سعي مي شود كه تفاوت هاي موجود در تحقيقات انجام شده قبلي را استنتاج نمود و در رسيدن به يك سري نتايج كلي و كاربردي از آن بهره گرفت.

39,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید