کسب و کار منابع انسانی و مشاغل

روش های آنالیز خطر fat

FTA2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “روش های آنالیز خطر fat”

روش های آنالیز خطر fat

اسلاید 1: موضوع تحقیق:محقق: آقای هیوا برقی دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران Fault Tree Analysis (FTA)www.occupational.blogfa.com

اسلاید 2: FTA

اسلاید 3: روش های آنالیز خطر فرایند آنالیز خطر عبارت است از یک روش سیستماتیک و جامع جهت شناسایی،ارزیابی و کنترل خطرات در یک سیستم.برای شناسایی خطرات محیط کار علاوه بر آشنایی با کارکرد سیستم باید به محیط و شرایط عملکردی آن هم توجه کرد.مطالعه سیستم در کل مراحل چرخه عمر آن اهمیت دارد.

اسلاید 4: انواع اجزاء سیستمتجهیزات پزشکیسخت افزارسایر سطوح تبادل اطلاعاتمحیط عملیاتیتسهیلاتنرم افزارروش های کارافرادمحیط طبیعیسیستم

اسلاید 5: بعد از شناسایی سیستم باید خطرات و دلایل پیدایش آنها را شناسایی کرد. مرحله بعد از شناسایی خطرات باید دلایل وقوع آنها و اثراتشان را آنالیز کرد.جهت کنترل خطرات ،باید احتمال وقوع واقعی رویداد را دانست.اکثر تکنیک های ایمنی از یک درجه بندی احتمال کیفی استفاده میکنند،اما FTA از آنالیزهای کمی استفاده میکند.

اسلاید 6: در دسترس نبودن (UNAVILABILITY):جزئی از کل زمان که در آن،جزء یا تجهیزات یا سیستم در حالت FAIL قرار دارد و طرز محاسبه آن به شرح زیر است:

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید