سایر تحقیق و پژوهش

روش های استفاده از کتابخانه

rovsh-hai-ketab-khane

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “روش های استفاده از کتابخانه”

روش های استفاده از کتابخانه

اسلاید 1: 1

اسلاید 2: موضوع: روش های استفاده از کتابخانه درس : شیوه های مطالعه و کتابخوانی استاد: گرد آورندگان: 2

اسلاید 3: کتابهر كتاب نوشته ايست كه از اجزاء مختلف تشكيل شده است. مجموعه خطي يا چاپي، اجتماع چند جزو نوشته شده يا چاپ شده كه به يكديگرمتصل نمايند. از روي جلدتا پشت آن.هر جزء آن بيانگر اطلاعات خاص خود است. طراحي، سنگيني و قطع هر كدام معنايي خاص دارد و هر عكس و جدول و … براي انتقال درست مطالب آورده شده نه براي پركردن صفحات و ضخامت كتاب! 3

اسلاید 4: مهندسی کتابامروزه در دنيا علمي پدیده ای به نام مهندسي كتاب بوجود آمده و متخصصان اين پديده معتقدند كه مهندسي كتاب چون مهندسي ساختمان نياز به ساخت كتابي در حد استاندارد و درست دارد .4

اسلاید 5: 5خدمات فني: كارهايي است كه براي ساخت و سازماندهي مجموعه كتابها، اسناد، مدارك و ساير مواد خواندني اعم از چاپي و غيرچاپي، ديداري –شنيداري … انجام مي شود. خدمات فني موجب مي شود مجموعه خواندني كتابخانه بر اساس روشي اصولي حفظ و نگهداري شود تا بتوان به شكل مناسب مورد بازيابي و دستيابي سريع آسان اعضاء و مراجعان قرار گيرد.

اسلاید 6: 6

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید