رویکردهای نوین در سازمان ها و سیستم اطلاعاتی

سيستم-های-اطلاعات-مديريت

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.

تعداد اسلایدهای پاورپوينت: 36 اسلاید
لزوما مرز مشخصي بين سيستم هاي اطلاعاتي زیر وجود ندارد.

يکپارچگی فرايندها و سيستمهاي سازماني
سيستم برنامه ريزي منابع سازمان(ERP)
سيستم مديريت زنجيره تامين(SCM)
سيستم مديريت روابط با مشتري(CRM)
سيستم مديريت دانش(KMS)
فرآيندهاي کاري(Business Processes)
مجموعه اي از فعاليتها است.
به روش سازماندهي، هماهنگ کردن، و متمرکز ساختن کار براي توليد کالا و خدمات ارزشمند اطلاق مي شود.
جريانهاي در هم تنيده اي از مواد، اطلاعات، و دانش مي باشد.
به روشهاي منحصر به فردي براي هماهنگ کردن کار، اطلاعات، و دانش اطلاق مي شود.
فرآيندهاي کاري بين حوزه هاي کارکردي
(Cross-Functional Business Processes)
از وراي مرزهاي فروش، بازاريابي، ساخت و توليد، تحقيق و توسعه فراتر مي روند.
گروهي از کارکنان در حوزه هاي کارکردي مختلف درگير انجام اين نوع از فرآيندها هستند.
مثال: فرآيند تکميل سفارش……

اشتراک‌گذاری:

تعداد بازدید: 206 تعداد خرید: 0

با کلیک بر روی ستاره‌ها، به این پاورپوینت امتیاز بدهید.

درحال ارسال
امتیاز کاربر [۱ رای]

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “رویکردهای نوین در سازمان ها و سیستم اطلاعاتی”

  • منتشرکننده‌ی پاورپوینت: mr
  • سازنده پاورپوینت: mr.mbk

برای نمایش این فایل پاورپوینت درون سایت یا وبلاگتان، می‌توانید کد زیر را در پنل انتشار محتوای سایت یا وبلاگتان کپی کنید.

اسلاید 1: سيستم های اطلاعات مديريت رويکردهای نوين در سازمان ها وسيستم اطلاعاتینگارش: mr.mbk1به نام خدا
اسلاید 2: لزوما مرز مشخصي بين سيستم هاي اطلاعاتي زیر وجود ندارد.يکپارچگی فرايندها و سيستمهاي سازمانيسيستم برنامه ريزي منابع سازمان(ERP)سيستم مديريت زنجيره تامين(SCM)سيستم مديريت روابط با مشتري(CRM)سيستم مديريت دانش(KMS)يكپارچگي فرآيندها 2
اسلاید 3: فرآيندهاي کاري(Business Processes)مجموعه اي از فعاليتها است.به روش سازماندهي، هماهنگ کردن، و متمرکز ساختن کار براي توليد کالا و خدمات ارزشمند اطلاق مي شود.جريانهاي در هم تنيده اي از مواد، اطلاعات، و دانش مي باشد.به روشهاي منحصر به فردي براي هماهنگ کردن کار، اطلاعات، و دانش اطلاق مي شود.يکپارچکي فرايندها و سيستمهاي سازماني3
اسلاید 4: فرآيندهاي کاري بين حوزه هاي کارکردي(Cross-Functional Business Processes)از وراي مرزهاي فروش، بازاريابي، ساخت و توليد، تحقيق و توسعه فراتر مي روند.گروهي از کارکنان در حوزه هاي کارکردي مختلف درگير انجام اين نوع از فرآيندها هستند. مثال: فرآيند تکميل سفارشيکپارچکي فرايندها و سيستمهاي سازماني4
اسلاید 5: فرآيندهاي کاري بين حوزه هاي کارکردي(Cross-Functional Business Processes)يکپارچکي فرايندها و سيستمهاي سازماني5فرآيند انجام سفارش
اسلاید 6: فرآيندهاي کاري بين حوزه هاي کارکردي(Cross-Functional Business Processes)يکپارچکي فرايندها و سيستمهاي سازماني6