کسب و کار سرمایه‌گذاری و بورس

رینگ فنسینگ Ring Fencing

Ring-Fencing

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “رینگ فنسینگ Ring Fencing”

رینگ فنسینگ Ring Fencing

اسلاید 1: رینگ فنسینگRing Fencing

اسلاید 2: عنوانرینگ فنسینگنوعابزارمراحل استفادهطراحی / اجراموضوعمالی و سرمایه گذاریسطحسازمانیپیچیدگیزیاد

اسلاید 3: رینگ فنسینگ زمانی رخ می‌دهد که یک کسب‌وکار عام‌المنفعه منظم، خود را از لحاظ مالی از شرکت مادر درگیر در کسب‌وکار غیرمنظم، جدا می‌کند. این رخداد جهت محافظت از مصرف‌کنندگان خدمات ضروری مانند آب، برق و مخابرات در مقابل بی‌ثباتی مالی یا ورشکستگی شرکت مادر که از خسارات و مضرات موجود در فعالیت‌های بازار آزاد به دست می‌آید، به کار می‌رود. رینگ فنسینگ همچنین نگهدارنده‌ی اطلاعات مربوط مشتری است. همچنین شرکت مادر هم می‌تواند از رینگ فنسیگ سود ببرد؛ سرمایه‌گذاران اوراق قرضه، دیدن خدمات عمومی رینگفنس شده را ترجیح می‌دهند چرا که دلیل آن را ایمنی بیشتر آن بیان می‌دارند، همچنین شرکت مادر معمولا در زمان به کارگیری رینگفنس، در گسترش بخش تجاری غیرمنظم خود آزادتر است. ایالت‌های خاص عمدتا از مزایای رینگ فنسینگ در داخل مرزهای خود سود می‌برند، که این موضوع زمانی رخ می‌دهد که دولت فدرال در جایگاهی قرار داشته باشد که به تمامی خدمات عمومی رینگفنس شده نیاز داشته باشد. در مورد وام یا اوراق قرضه رینگ فینسینگ به طور کلی اجازه می‌دهد تا یک سرمایه‌گذار به هر دو دارایی مشخص خود ( مانند مزارع بادی متعلق به یک بازار ) با یک لینک دسترسی داشته باشد, در حالی که بهره‌گیری از پشتیبانی اعتبار کامل ترازنامه برای یک ابزار است . در طول بحران انرون از 2001 تا 2002 این پدیده رخ داد. انرون در سال 1997، اورگان پورتلند جنرال الکتریک را بدست آورد. اما ژنراتور برق محلی با ایالت اورگان بود که قبلا خریداری کرده و در حال تکمیل بود. این محافظت دارایی پورتلند جنرال الکتریک، و مصرف‌کنندگان آن، هنگامی بود که انرون ورشکستگی را در میان رسوایی مالی گسترده‌ای اعلام کرد.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطاوراق قرضه Bond(finance)مزایاحفاظت از دارایی. در این حوزه رینگ فنسینگ می‌تواند از طریق جداسازی دارایی‌های خاص و مسئولیت‌ها و بدهی‌ها به شرکت‌های مجزای یک گروه مشترک، مورد استفاده قرار گیرد. همچنین می‌توان از آن به عنوان روشی برای کاهش ریسک انحلال یا بهبود رتبه‌ی اعتباری استفاده کرد. جداسازی جهت اهداف مالیاتی. در بریتانیا سودهای مربوط به رینگ فنس از طریق درآمدها و سودهای حاصل از فعالیت‌های استخراج نفت یا حقوق نفتی در بریتانیا و فلات قاره‌ای بریتانیا افزایش می‌یابد که باعث نرخ بیشتر مالیات شرکت می‌شود. این سازمان مالی نفتی در سایر کشورهای نیز مشاهده می‌شود. کاربردهابرای جلوگیری از سودجویی برخی از سرمایه‌داران در خرید برخی شرکت‌ها کاربرد دارد.معایب

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان