پزشکی و سلامت طب سنتی

زمستان گرم، تابستان سرد

zemestane_sard_tabestane_garm_tabaye

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “زمستان گرم، تابستان سرد”

زمستان گرم، تابستان سرد

اسلاید 1: www.tabaye.ir

اسلاید 2: زمستان گرم، تابستان سرد!

اسلاید 3: سرمای نسبی زمستان برای سلامتی بدن لازم است!متأسفانه امروزه در فصل زمستان، فضای داخل اتاق را آن قدر گرم می کنیم که افراد مجبور به کم کردن لباس های خود می شوند.در صورتی که سرمای نسبی زمستان برای سلامتی بدن لازم است.تحمل سردی مختصر مخصوصاً در دست و پاها شرایط مناسبی را در بدن حاکم می کند که به روند سلامت ما کمک می کند.در واقع سرمای نسبی استحکام و مقاومت بدن را بالا می برد.

اسلاید 4: در گذشته از کرسی در منازل استفاده می شد و با این کار فضای اطاق سرمای مختصری داشت و زمستانی بود. با وجود کرسی، فقط فضای خواب را گرم نگه می داشتند، چون در زمان خواب سردی به کل بدن حاکم می شود.

اسلاید 5: در مورد تابستان نیز در بسیاری موارد فضای اطاق را خیلی سرد و خنک می کنند.در صورتی که گرمی تابستان نیز برای تحلیل مواد زاید بدن لازم است که معمولا در این هنگام باید از طریق تعریق دفع شود.

اسلاید 6: در منابع طب سنتی آمده است که ما باید تا حدی صبر به سرمای زمستان و صبر به گرمای تابستان داشته باشیم تا تعادل مناسب با آب و هوای فصل بر بدن ما حاکم شود.

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید