علوم پایه زمین‌شناسی و مهندسی معدن

زمین شناسی و ژئوشیمی D-O-C ایزوتوپ از سپرده طلا Qolqoleh، شمال غرب ایران

Geology-and-geochemistry-of-D–O–C

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “زمین شناسی و ژئوشیمی D-O-C ایزوتوپ از سپرده طلا Qolqoleh، شمال غرب ایران”

زمین شناسی و ژئوشیمی D-O-C ایزوتوپ از سپرده طلا Qolqoleh، شمال غرب ایران

اسلاید 1: Geology and geochemistry of D–O–C isotope systematics of the Qolqoleh gold deposit, Northwestern Iran: Implications for ore genesis Farhang Aliyari a, Ebrahim Rastad a, Greg B. Arehart ba,⁎, Mohammad Mohajjel

اسلاید 2: طلای کوهزاییطلای کوهزایی در کمربندهایی دگرگونی سراسر جهان رخ داده و در تاریخ زمین شناسی بیش از ¼ کل تولید جهانی از آنها استسهال می شودتعداد قابل توجهی از ذخایر از فرسایش سرچشمه میگیرد.با وجود اهمیت اقتصادی طلای کوهزایی پیدایش منشاء و منبع خاص دارند که منابع فلزات و مایعات مبهم است برای درک بهتر طلای قلقله در نقشه زمین شناسی موقعیت آن را بررسی میکنیم.

اسلاید 3: موقعیت طلای کوهزایی قلقلهطلای قلقه NW-SE زون دگرگونی سنندج -سیرجان واقع شده و تقریباً به یک رشته زون برشی شکننده تا شکل پذیر پر شیب در طی کوهزایی سیمیرین با سنگ میزبان آتشفشان رسوبی مزوزئیک محدود شده است به سنگ های فولیاسیون دار که وارد کمربند دگرگونی شده است.در کرتاسه-ترشیری صفحه قاره ای آفریقا-عربستان به صفحه قاره ای ایران کوچک برخورد کرده و کانی سازی طلا وابسته به رگه های اولیه کوارتزی است که در طی دگر شکلی ناحیه ای در امتداد زون ها ی میلونیتی و رگه های کوارتزی اولیه تا تاخیری به وجود آمده و توسط زون های برشی معکوس کم شیب(مایل)میزبانی شده و تنش تکتونیکی و واتنش محلی در طی کوهزایی سیمیرین حاصل ، در زون های مجزا متمرکز شده است.

اسلاید 4:

اسلاید 5:

اسلاید 6: بررسی های ژئوشیمیاییاین مقاله بر روی کانسار قلقله وبر اساس اطلاعات صحرایی،ژئوشیمی ایزوتوپ های D,O,C است که همواره با تکتونیک ناحیه ای و سیالات درگیر مطالعه شده است.طلای قلقله در حجم بزرگی از میلونیت هایی با کانه زایی ضیعف که تمرکز بالای طلا در زمینه آنها120-1ppb متغییراست این زون های ضعیف در همراهی با پروتومیلونیتی های سلیسی همراه با عیار معدنی 3ppm نشانگر اهمیت دگر شکل شکننده در کانی سازی طلای عیار بالاست.که کانه های موجود شامل آرسنو پیریت و مواد معدنی مثل پیرت،کالکوپریت و پیروتیت،اسفالریت،مگنیت است.

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید