zendeghi-ba-taem-rezayt

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “زندگی با طعم رضایت”

زندگی با طعم رضایت

اسلاید 1: زندگی با طعم رضایت ارائه:

اسلاید 2:

اسلاید 3: مقدمهاگر می‌خواهید در زندگی تان به آرامش برسید، یک راه بیشتر ندارید. باید از همین روزهای جوانی برای به دست آوردن رضایت از زندگی تلاش کنید. همه ما در زندگی مان افراد مختلفی را دیده‌ایم، اطرافیان و نحوه زندگی شان هر کدام برای ما مثل یک دانشگاه است. آنها که به موفقیت رسیده‌اند، آنها که زندگی خوبی را برای خود ساخته‌اند، آنهایی که از زندگی شان راضی هستند و آنهایی که همیشه فکر می‌کنند یک چیزی کم است و یک جای کار می‌لنگد. نگاهی به اطرافتان بیاندازید.

اسلاید 4:  پای صحبت بزرگ ترها بنشینید، خیلی از آنها مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته‌اند اما می‌گویند آن زمان‌ها با آنکه زندگی سخت‌تر بود اما راحت‌تر بودیم. ماشین لباس شویی، ظرف شویی، اینترنت، تلفن و... وجود نداشت اما دلمان خوش‌تر بود. زندگی آنها یک نکته مثبت داشت، از زندگی خود راضی‌تر بودند. حسی که این روزها برخی با آن بیگانه‌ایم، حس زیبای رضایت از داشته‌ها و نداشته‌هاست. هرچند به دست آوردن این حس در سعادت و خوشبختی همه مهم است اما در جوان‌ها به دلیل حضور در سال‌های طلایی زندگی شان وآینده‌ای که پیش روی دارند، مهم‌تر خواهد بود. واقعا رضایت از زندگی چگونه به دست می‌آید؟ هرکس رضایت از زندگی را به گونه‌ای معنی می‌کند و طبق تعریفی که دارد، برای زندگی اش برنامه می‌ریزد. کسی که فکر می‌کند رضایت از زندگی با داشتن بیشتر به دست می‌آید، هر روز به دنبال به دست آوردن است. جمع‌آوری پول، گرفتن مدارک علمی، رسیدن به شهرت و خلاصه هر چیزی که به داشته‌هایش اضافه کند. برخی رضایت از زندگی را معلول نداشتن مشکلات می‌دانند. زندگی ما آدم‌ها کم و بیش با مشکلات مختلفی رو به روست. برخی بیشتر و برخی کمتر. 

4,500 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید