منابع انسانی و مشاغل

زیر سیتم های erp

zir-system-ha

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.

  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “زیر سیتم های erp”

زیر سیتم های erp

اسلاید 1: ارائه دهنده : عباس شریفیمنابع : 1-کتاب سیستمهای برنامه ریزی منابع سازمانی / تألیف دکتر علی اکبر احمدی2 – طرح سامانه برنامه ریزی منابع سازمانی شرکت ملی نفت ایران زیرسیستمهای ERP

اسلاید 2: نرم افزارهای ارائه شده توسط فروشندگان اصلی ERP از جمله SAP , ORACLE , PEOPLESOFT و MICROSOFT DYNAMICS دامنه وسیعی از عملیات کسب و کار سازمان را پشتیبانی می کنند. این موارد شامل سفارش فروش، خرید، برنامه ریزی تولید، حسابداری مالی، حسابداری مدیریت و منابع انسانی می باشند. تحلیل انجام شده توسط مابرت و همکاران وی نمایانگر آن است که محبوب ترین ماژول های مورد استفاده در شرکت ها ماژول های مالی و حسابداری هستند. در ضمن اکثر سازمانها از یک بسته ERP خاص به جای انتخاب ماژول های مختلف از فروشندگان مختلف استفاده می کنند. ماژول های سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی

اسلاید 3: SAP :یک بستر نرم افزاری ERP است که در سطح جهان مطرح می باشد که نیازهای کسب و کار اصلی تمام صنایع و شرکت های متوسط و سازمانهای بزرگ را برآورده می سازد. SAP به سازمانها در مدیریت مالی، مدیریت سرمایه انسانی، تدارکات و خدمات کمک می کند. SAP به پشتیبانی از طیف گسترده ای از فرآیندهای کسب و کار می پردازد که شامل مدیریت مالی، مدیریت سرمایه، مدیریت دارایی، تولید، فروش و خدمات شرکت است. با استفاده از قابلیتهای قوی SAP می توانیم امکان انجام فرآیندهای کسب و کار ذیل را فراهم کنیم : بهبود مدیریت مالی و گزارش گیری، مدیریت موثر بر روی نیروی کار هم به صورت محلی و هم در سطح جهانی، رسیدن به انعطاف پذیری بیشتر برای پرداختن به نیازهای کسب و کار جدید، دسترسی آسانتر به اطلاعات سازمانی و گزارش گیری، تخصیص ابزار به کارکنان جهت انجام خودکار امور، امکان استفاده از نرم افزار طراحی شده برای ایجاد نوآوری.

اسلاید 4: ORACLE :نرم افزارهای ERP امروزه می بایستی مقرون به صرفه و آسان برای استفاده باشند. ORACLE مهمترین نقش را در ERP بر عهده دارد. مهمترین پایگاه داده بر روی WIN NT و UNIX می باشد و این شرکت به پیشروترین شرکت نرم افزاری مستقل در سراسر جهان تبدیل شده است. سیستم NDS برنامه های کاربردی ERP را بر مبنای اوراکل بر روی شرکت های کوچک تا متوسط در صنایع تولید و توزیع ایجاد می نماید. صرفنظر از اینکه شما یک شرکت تولیدی، توزیعی یا اجرایی باشید تمام فعالیتهای تجاری شما را حمایت می کند. پلت فرم اجرایی آن کسب و کار الکترونیکی است که دارای مزایای ذیل می باشد :دسترسی بهتر کارمندان به برنامه های کاربردی و داده ها: با توجه به تغییر نیازهای کسب و کار در طول سالها ارتباط بین قسمت های مختلف سازمان در هم پیچیده می شود. لذا به منظور کاهش پیچیدگی از پلت فرم سیار استفاده می گردد.هماهنگی میان برنامه های کاربردی که ساختار متفاوتی دارند: برنامه های قدیمی مورد استفاده در سازمان می بایستی به هماهنگی لازم با زنجیره ارزش و نرم افزارهای مدیریت دانش برسند.جهانی شدن عملیات کسب و کار باعث شکسته شدن مرزهای مناطق و کشورها گردیده است. تمامی عملیات جهانی و بسترسازی شرکت از طریق پورتال بهترین راه حل برای شرکت ها جهت ارتباط میان برنامه کاربردی و فرآیندهای کسب و کار برای رسیدن به اهداف E-BUSINESS می باشد.

اسلاید 5:

اسلاید 6:

اسلاید 7: بازاریابی و فروشمالی و حسابداریمدیریت مواد و تولیدمنابع انسانی ERP یک سیستم اطلاعاتی برای برنامه ریزی و یکپارچگی همه ی زیرسیستمهای تشکیلات اقتصادی است که این زیرسیستمها شامل مالی، خرید، تولید، منابع انسانی و فروش می شود. وظیفه اصلی ERP یکپارچه سازی روشهای عملیات مبادله بین واحدها و سیستمهای اطلاعاتی مدیریت است. بطور موثری هزینه زنجیره عرضه را کاهش می دهد، زمان تولید را کوتاه می کند، کیفیت محصولات را بهبود می بخشد، خدمات بهتری را به خریداران ارائه می کند و عرضه و تقاضای پیش بینی شده را متعادل می کند. شکل 1 یک سیستم یکپارچه ERP است که شامل تقسیمات اصلی تأمین کننده که نیازمند پیوند و یکپارچگی هستند می باشد. اجرای موثر یک سیستم Erp از خریدار به تأمین کننده میتواند باعث کاهش چشمگیر هزینه و مقادیر اساسی زمان شود.زیرسیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی

اسلاید 8:

اسلاید 9: فرآیندهای بازاریابی و فروش :فرآیندهای بازاریابی و فروش به دو سطح عملیاتی و کنترل مدیریتی تقسیم می شود.فرآیندهای عملیاتی :شامل فعالیتهای روزانه مانند جستجو و پیگیری مشتری، مدیریت ارتباطات، بازاریابی تلفنی و نامه نگاری مستقیم می باشد. در جستجو و پیگیری مشتری، نمایندگان فروش می بایست بر اساس موقعیت، طبقه بندی محصول و پتانسیل فروش اطلاعات مشتریان را ایجاد و نگهداری نمایند. وظیفه اصلی مدیریت ارتباطات پیگیری درخواست مشتریان، ایجاد و نگهداری سوابق فروش و تماس ها جهت بازاریابی و فروش می باشد. همچنین برای فروش از بازاریابی تلفنی و بانک اطلاعات تلفنی برای برقراری تماس استفاده می شود. در نامه نگاری مستقیم لیست نامه ها و موارد مطرح شده برای بازار هدف ایجاد و نگهداری می شود.فرآیندهای کنترل مدیریتی :این فرآیندها برای تعیین چگونگی تخصیص منابع بازاریابی برای دستیابی به حداکثر درآمد طراحی شده اند که مهمترین آن زمینه های مدیریت فروش است.بازاریابی و فروش

اسلاید 10: فرآیند مدیریت فروش :مدیریت فروش بیشتر به برنامه ریزی، سازماندهی، هدایت و کنترل نیروی فروش تأکید می کند.فروش چیست؟فروش عبارتست از کمک کردن به مشتری به منظور خرید چیزی که آن را برای رفع نیازهای خود می خواهد.فرآیند فروش دارای سه مرحله است:درک نیازهای مشتریارائه راه حلی برای رفع این نیازهاکسب رضایت مشتریفروشندگان نقش پل ارتباطی بین تولیدکننده و مصرف کننده را بازی می کنند. لذا فعالیتهای فروشندگان می بایست توسط مدیران فروش به نحوی مقتضی برنامه ریزی سازماندهی هدایت و کنترل شود.

اسلاید 11: وظایف مدیر فروش چیست؟وظایف مدیر فروش مانند هر مدیر دیگری شامل برنامه ریزی، سازماندهی، گزینش نیروی انسانی و انگیزش، هدایت و کنترل نیروهای تحت سرپرستی خود می باشد. مدیر فروش باید اهداف فروش را مشخص کند و این اهداف را با اهداف بازاریابی و اهداف کل شرکت هماهنگ سازد. به عبارت دیگر اهداف بازاریابی شرکت به اهداف فروش تبدیل می شوند. اهداف فروش نیز حجم فروش را با توجه به هر خط تولید تعیین می کند. فرآیند مدیریت فروش :تعریف و ایجاد پایگاه اطلاعاتی بمنظور جمع آوری اطلاعات مربوط به فروشتحلیل اطلاعات و بدست آوردن روندهای مختلفپیش بینی فروش های آتی بر اساس روندهای قبلیتعیین سهمیه و مناطق فروشتعیین تعداد فروشندگان و عاملین فروش

اسلاید 12: نرم افزار بازاریابی و فروش بطور سنتی فرآیندهای کنترل مدیریتی و عملیاتی را پشتیبانی می کند. این فرآیندها شامل مدیریت ارتباطات، مدیریت فروش تجزیه و تحلیل و پیش بینی فروش است. تفاوت بین ماژول های بازاریابی و فروش در سیستم ERP و نرم افزارهای سنتی در این است که سیستم ERP سیستم یکپارچه ای را فراهم می کند که شامل فایل های تماس، فایلهای دریافت سفارش و فایلهای سوابق فروش است. همچنین سیستمهای ERP نرم افزار ارتباط با مشتری (CRM) را نیز دارا می باشند که اطلاعات مربوط به سوابق خرید، سلیقه و پرداخت مشتریان را برای متصدی فروش فراهم می کند.در سیستم ERP مشتری یک سفارش را در سیستم قرار داده و سفارش فروش در سیستم ذخیره می شود. سیستم ERP حمل و نقل ها و فعالیتها را از زمان درخواست مشتری ، تامین مواد، سفارش قطعات به تامین کنندگان و زمان ساخت به صورت برگشتی زمانبندی می کند. این سیستم همچنین محدودیت اعتبار مشتری را بررسی کرده و لیست مواد را ایجاد می نماید. متصدی فروش، فروش را بروز رسانی نموده و هزینه محصولات و سوددهی را محاسبه می نماید.ماژول های بازاریابی و فروش در سیستم های ERP

اسلاید 13: ماژول های توزیع و فروش در سیستم SAP با سایر ماژول های ERP یکپارچه شده است. یکپارچگی اطلاعات بین ماژول ها منجر به صرفه جویی در زمان، تسهیل خدمات به مشتری و بهبود بهره وری و سودآوری می شود. این ماژول با سایر ماژول های مدیریت مواد، مدیریت منابع انسانی، حسابداری و ... همانطور که در شکل نشان داده شد می باشد.

اسلاید 14: مالی و حسابداری

اسلاید 15: پاسخگویی سازمان در برابر محیط خارجی (ارتباط اطلاعاتی با محیط) صرفاً از طریق مدیریت انجام می شود و بخش اعظم اطلاعات مورد نیاز مدیریت، اطلاعات مالی است که از طریق سیستم اطلاعاتی حسابداری تأمین می شود. مجموعه اطلاعاتی که مدیریت برای انجام وظایف خود اعم از پاسخگویی و تصمیم گیری به آن نیاز دارد از طریق نظام اطلاعاتی است. نظام اطلاعاتی مدیریت علاوه بر سیستم اطلاعاتی حسابداری زیرمجموعه های دیگری نیز دارد که برخی از آنها عبارتند از سیستمهای اطلاعاتی تولید، بازاریابی، پرسنل، منابع انسانی، موجودی ها و در سالهای اخیر سیستم اطلاعاتی مدیریت اجرایی (EIS)هنگامی که اطلاعات مالی در پایگاه داده های جداگانه ای برای بازاریابی، تولید و خرید نگهداری می شود تصمیم گیری تجاری در مورد سودآوری محصول بسیار مشکل می شود زیرا در صورت استفاده از پایگاه داده چند گانه، تهیه اطلاعات مربوط به تفاوت هزینه های موجودی مشکل می شود و از آنجایی که هزینه موجودی، پایه ای برای تعیین سودآوری محصول است بنابراین تعیین سود محصول دشوار می شود.

اسلاید 16: یک سیستم حسابداری فعالیت های کنترل مدیریتی و عملیاتی را پشتیبانی می کند. در سطح عملیاتی، یک سیستم حسابداری پردازش هایی مانند چک های پرداختی، صدور چک به فروشندگان، فاکتور مشتریان و سفارش خرید را انجام می دهد.فرآیندهای مالی و حسابداری

اسلاید 17: این سیستم های اطلاعاتی در سطح استراتژیک اهداف بلند مدت سرمایه گذاری سازمان را معین می نمایند و پیش بینی های بلند مدت از کارایی مالی سازمان ارائه می نمایند. آنها در سطح مدیریت،مدیریت و کنترل منابع مالی سازمان را به عهده دارند. در سطح دانش نیز ایستگاههای کاری و ابزارهای تحلیلی برای طراحی و ترکیب صحیحی از سرمایه گذاری ها به منظور بهبود بخشیدن به بازگشت سرمایه را ارائه می نمایند. این سیستم های اطلاعاتی در سطح عملیاتی جریانهای نقدی به سازمان را از طریق تعاملاتی مانند چک حقوق ، پرداخت های به فروشندگان، گزارشات اوراق بهادار و رسیدها پیگیری می کنند.

اسلاید 18: حوزه های کاربردی سیستم های اطلاعاتی حسابداری و مالیپردازش سفارش فروشموجودی کالالیست حقوقسیستم های بودجه بندیگزارش دهی جریان نقدیسیستمهای بودجه بندی سرمایه ایسیستم های تحلیل مالیماژول حسابداری مالی در ERPحسابداری مالی با صورتهای مالی مورد نیاز برای گزارش های برون سازمانی سروکار دارند. ماژول های حسابداری همه تراکنش های مالی را گزارش می کنند. اهم فعالیتهای این ماژول عبارتند از :تعریف و ویرایش و ثبت اطلاعات مشتریانثبت اطلاعات مربوط به حسابهای فروشورود اطلاعات صورت حسابها به صورت دستی و اتوماتیکتعریف متدهای مختلف دریافت به صورت زمانبدنی شده از قبل:دریافت نقدی،چک،الکترونیک و ...تغییر و اصلاح صورت حسابها بر اساس اعطای اعتبار به مشتریان و تخفیف های اعطاییمشاهده تمام رویدادهای مشتریان و ارائه گزارشهای لازم به مشتریاندریافت اطلاعات از سیستم های غیر ERP توسط فایلهای واسطارائه گزارشهای متنوع کاربردی،مدیریتی و تحلیلی

اسلاید 19: فرآیندهای مدیریت مواد و تولیدفرآیندهای ساخت و تولید شامل تمام فعالیتهای لازم برای اطمینان از تولید مطابق با نیاز می باشد و به دو بخش عملیاتی و فرآیندهای کنترل مدیریتی تقسیم می شود. فرآیندهای عملیاتی شامل فعالیتهای روزانه مانند خرید، دریافت کنترل کیفی و مدیریت موجودی را شامل می شود. همچنین شامل فعالیتهای حسابداری هزینه و مدیریت مواد نیز می باشد. فرآیندهای سطح کنترل مدیریتی شامل فرایندهای برنامه ریزی احتیاجات مواد، تولید بهنگام، برنامه ریزی ظرفیت، زمانبندی تولید و طراحی محصول می باشد.مدیریت مواد و تولید

اسلاید 20: سیستمهای اطلاعاتی تولید در سطح استراتژیک با اهداف تولیدی بلندمدت سازمان سروکار دارند مانند مشخص کردن خطوط جدید تولید و سرمایه گذاری در یک تکنولوژی جدید تولید. در سطح مدیریت، سیستمهای اطلاعاتی تولید بر تولید و منابع و هزینه های آن نظارت دارند. آنها در سطح دانش، دانش و تخصص طراحی در ارتباط با فرآیند تولید را ایجاد و توزیع می نمایند و در نهایت، سیستمهای اطلاعاتی تولید در سطح عملیاتی با وضعیت کاری تولید سروکار دارند.

اسلاید 21: ماژول های ساخت و برنامه ریزی تولید در سیستمهای ERPماژول های ساخت و برنامه ریزی تولید در سیستمهای ERP از برنامه ریزی احتیاجات مواد، کنترل تولید کارخانه، مدیریت موجودی و برنامه ریزی ظرفیت پشتیبانی می کند. سیستم ERP از طریق یکپارچه سازی با سیستم حسابداری مالی به اطلاعات حسابداری هزینه نیز دسترسی دارد.

اسلاید 22: حسابداری مدیریتی:سفارشات خرید به یک مرکز هزینه اختصاص داده می شوند.حسابداری مالی:اطلاعات فروشنده که به طور مشترک با حسابداری مالی تعریف شده است توسط زیرسیستم خرید نگهداری می شود.توزیع و فروش: وقتی که یک درخواست خرید ایجاد می شود آن درخواست به یک سفارش فروش اختصاص داده می شود.برنامه ریزی تولید: مدیریت موجودی اقلام مورد نیاز برای سفارشات تولید را اعلام می کند.یکپارچگی سیستم مدیریت تولید مواد با سایر ماژول های ERP

اسلاید 23: فرآیندهای مدیریت منابع انسانیفرآیندهای کسب و کار مربوط به مدیریت منابع انسانی را میتوان به دو سطح فرایندهای عملیاتی و مدیریتی تقسیم نمود.فرآیندهای عملیاتی شامل ایجاد و نگهداری از اطلاعات مشاغل،اجرای فرایند انتخاب و بکارگماری متقاضیان کار می باشد. همچنین شامل فرایندهای گزارش های دولتی، مدیریت حقوق و دستمزد و مدیریت عملکرد نیز می باشد.فرایندهای مدیریتی شامل فرایندهای طراحی و تجزیه و تحلیل شغل،اطلاعات استخدام،پاداش و مزایا و همچنین آموزش و توسعه کارکنان می باشد.سیستمهای اطلاعاتی منابع انسانیسیستمهای اطلاعاتی منابع انسانی فعالیتهایی مانند شناسایی کارمندان بالقوه،نگهداری سوابق کامل از کارمندان کنونی سازمان و ایجاد برنامه های خاص برای رشد استعداد و مهارت های کارمندان را مورد پشتیبانی قرار می دهند.سیستم های اطلاعاتی منابع انسانی

اسلاید 24: سیستمهای اطلاعاتی منابع انسانی در سطح استراتژیک نیازمندی های نیروی انسانی سازمان مانند مهارت،سطح تحصیلات،نوع و تعداد مشاغل و هزینه آنان را در همسویی در دستیابی به اهداف بلندمدت سازمان شناسایی می نماید. این سیستمها در سطح مدیریت به مدیران در نظارت و تحلیل استخدام،تخصیص و پاداش یاری می رساند. در سطح دانش فعالیتهای تحلیلی در ارتباط با طراحی شغل،آموزش،مدل سازی مسیر شغلی کارمندان را بر عهده دارند. در سطح عملیاتی،فعالیتهای مربوط به پیگیری استخدام و قرارگیری کارمندان در مشاغل را انجام می دهند.

اسلاید 25: مدیریت منابع انسانی: کلیه فعالیتهای پرسنل را از زمان درخواست کار تا بازنشستگی ثبت می کند.مدیریت مزایای اعطایی: کلیه مزایای تعلق گرفته به کارکنان را نگهداری و مدیریت می نماید.حقوق و دستمزد: زیرسیستمی است که شامل کلیه فرایندهای تهیه لیست حقوق،صدور چک پرداخت حقوق و ارسال داده ها به سیستم حسابداری می باشد.مدیریت زمان حضور و غیاب: شامل کلیه گزارشات حضور و غیاب افراد است.ماژول های منابع انسانی در سیستم های ERP

اسلاید 26:

اسلاید 27: توصیه هایی برای اجرای ERP موفقانتخاب بهترین نرم افزار بر اساس تجهیزات و بودجهبودجه مناسب در مرحله اولاطمینان از فهم درست آنچه نرم افزار نیاز دارد و هزینه اجرای ERPبرگزیدن مدیر پروژهآمادگی لازم در خصوص تغییر برنامه و منابعداشتن قرار ملاقات منظم در خصوص اجرای پروژهمراقبت از تیم اجرایی و دیگر افراد در رابطه با نرم افزار جدیددست کم نگرفتن زمان مورد نیاز برای تبدیل داده هاآمادگی جهت تغییر برخی فرآیندهای کسب و کاراطمینان از آموزش لازم به کارکنان

اسلاید 28: اطلاعاتی که پیشتر در سیستمهای اطلاعاتی مختلف تکه تکه شده بود می تواند در سراسر سازمان جریان داشته باشد و توسط فرایندهای سازمانی مختلف مانند تولید،حسابداری،منابع انسانی و سایر حوزه های سازمان مورد استفاده قرار گیرد.ماژول بازاریابی و فروش در سیستم ERP بر پشتیبانی از دریافت سفارش فروش،منبع یابی موجودی،پردازش تحویل،صدور صورتحساب و پردازش طراحی شده است. اصل ماژول بازاریابی و فروش پایه ای برای سیستم CRM است.هدف ماژول های مالی و حسابداری پشتیبانی فعالیتهای حسابداری مالی و حسابداری مدیریت است.اطلاعات مالی برای اهداف گزارش دهی برون سازمانی ایجاد،نگهداری و بروزرسانی می شود. اطلاعات حسابداری مدیریتی،اطلاعات درون سازمانی است که برای پشتیبانی تصمیم گیری مدیریت طراحی شده است.ماژول مدیریت مواد و تولید چگونگی برنامه ریزی تولید بر اساس پیش بینی فروش را انجام می دهد.ابتدا برنامه فروش مشخص می شود سپس زیرسیستم مدیریت تقاضا مقدار و زمان مورد نیاز محصولات نهایی را تعیین می کند. برنامه اصلی تولید احتیاجات ،مدیریت تقاضا را براورده کرده و سیستم MRP تعیین می کند که چه موادی به چه مقدار و در چه زمانی برای پاسخگویی به احتیاجات برنامه اصلی تولید مورد نیاز است. در مرحله بعد واحد تدارکات یا خرید،سفارشات خرید مواد و زیرمونتاژهای مورد نیاز برای فرایند تولید را تهیه می کند.در مورد ماژول منابع انسانی کلیه اطلاعات کارکنان و پرداختی های آنها ثبت و نگهداری شده و کلیه زیرسیستم حقوق و دستمزد،پاداش و مزایا و هزینه بازخرید با زیرسیستم حسابداری مالی یکپارچه شده و این امر موجب جلوگیری از تکرار اطلاعات مورد نیاز برای تصمیم گیری در مورد منابع انسانی بر مبنای هزینه است.خلاصه

اسلاید 29: زیرسیستمها(ماژول ها)ی برنامه ریزی منابع سازمانی را نام برده و بصورت خلاصه شرح دهید.ERP یک سیستم اطلاعاتی برای برنامه ریزی و یکپارچگی همه ی زیرسیستمهای تشکیلات اقتصادی است که این زیرسیستمها شامل مالی و حسابداری - مدیریت مواد و تولید - منابع انسانی - بازاریابی و فروش می شود. ماژول بازاریابی و فروش در سیستم ERP بر پشتیبانی از دریافت سفارش فروش،منبع یابی موجودی،پردازش تحویل،صدور صورتحساب و پردازش طراحی شده است. اصل ماژول بازاریابی و فروش پایه ای برای سیستم CRM است. ماژول های مالی و حسابداری پشتیبانی فعالیتهای حسابداری مالی و حسابداری مدیریت را به عهده دارند. اطلاعات مالی برای اهداف گزارش دهی برون سازمانی ایجاد،نگهداری و بروزرسانی می شود. اطلاعات حسابداری مدیریتی،اطلاعات درون سازمانی است که برای پشتیبانی تصمیم گیری مدیریت طراحی شده است. ماژول مدیریت مواد و تولید چگونگی برنامه ریزی تولید بر اساس پیش بینی فروش را انجام می دهد.ابتدا برنامه فروش مشخص می شود سپس زیرسیستم مدیریت تقاضا مقدار و زمان مورد نیاز محصولات نهایی را تعیین می کند. برنامه اصلی تولید احتیاجات ،مدیریت تقاضا را براورده کرده و سیستم MRP تعیین می کند که چه موادی به چه مقدار و در چه زمانی برای پاسخگویی به احتیاجات برنامه اصلی تولید مورد نیاز است. در مرحله بعد واحد تدارکات یا خرید،سفارشات خرید مواد و زیرمونتاژهای مورد نیاز برای فرایند تولید را تهیه می کند. در مورد ماژول منابع انسانی کلیه اطلاعات کارکنان و پرداختی های آنها ثبت و نگهداری شده و کلیه زیرسیستم حقوق و دستمزد،پاداش و مزایا و هزینه بازخرید با زیرسیستم حسابداری مالی یکپارچه شده و این امر موجب جلوگیری از تکرار اطلاعات مورد نیاز برای تصمیم گیری در مورد منابع انسانی بر مبنای هزینه است.

اسلاید 30: پایان

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

دانلود رایگان