علوم مهندسی مهندسی صنایع و مواد

ساخت و ساز در کره ماه

MOON

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

  1. بهرخ

    شما کانال تلگرام هم دارین؟

    سفارش سوله سبک

نظر خود را بنویسید

ساخت و ساز در کره ماه

اسلاید 1: آینده ساخت و ساز در کره ماه

اسلاید 2: HOW TO BUILD A VILLAGE ON THE MOON

اسلاید 3: شایان ذکر است منظور از ساختن دهکده ای در ماه، ساختن خانه های متعدد، تئاتر و فروشگاه غذایی در ماه نیست بلکه ساختن یک پایگاه فضایی دائمی است، با فضانوردان از ملیت های مختلف و روبات ها برای انجام پروژه های به خصوص.

اسلاید 4: سوال اصلی که مطرح می شود این است که اصلا چرا انسان باید به این نوع اکتشافات دست بزند؟هدف ازاین کار فقط علم و تکنولوژی نیست بلکه دست یابی به یک منبع الهام بخش و یک همکاری بین المللی است. به علاوه در دفاع نجومی از زمین در برابر برخورد های ستاره های دنباله دار و سیارک ها کمک کننده است.

اسلاید 5: با این ایده ی دهکده ی ماه پروژه ها و هدف های مختلفی را می توان به ارمغان رساند. که یکی دیگر از آنها سفر انسان به مریخ است. با ایجاد پایگاهی دائمی در ماه سفر امکانات بسیار خوبی برای سفر به مریخ مهیا می شود. که در رابطه با این هدف ESA و NASA برنامه ی همکاری باهم را دارند.

3,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید