کسب و کار منابع انسانی و مشاغل

سازمان های گردشگری بین المللی و رویدادها

sazmaanhaye-gardeshgari-beinolmelali-va-rooydadha

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سازمان های گردشگری بین المللی و رویدادها”

سازمان های گردشگری بین المللی و رویدادها

اسلاید 1: موضوع:سازمان های گردشگری بین المللی و رویدادها

اسلاید 2: سازمان های گردشگری:سازمان های گردشگری در جست و جوی پیشبرد توسعه گردشگری ملی و بین المللی است. از نظر ملی شامل بخش های عمومی و موسسه های حرفه ای ( از جمله هتلها، آژانس های مسافرتی، شرکت های حمل و نقل و غیره ). از نظر بین المللیشامل سازمان های دولتی و غیردولتی هستند.در صنعت گردشگری به علت پیچیدگی ها و ظرافت ها، همچنین، سطوح گسترده ی ارایه خدمات و نگرش های مختلف و برداشت های متفاوت، سازمان های مختلفی ایفای نقش می کنند. هر کدام ازاین سازمان ها با توجه به رویکرد فعالیت خود، به عنوان دست اندرکاران صنعت گردشگری محسوب می شوند.

اسلاید 3: بنابراین سازمان ها را با توجه به کارکرد و اهداف، می توان به گونه ای دسته بندی کرد. ساده ترین تقسیم بندی بر اساس اهداف، عبارتند از: ۱.سازمان های دولتی یا عمومی۲. سازمان های خصوصی۳. سازمان های منطقه ای

اسلاید 4: ۱. سازمان های دولتی یا عمومیاین سازمان ها در واقع متولیان دولتی امور گردشگری هستند. گردشگری با توجه به طیف وسیعی که دارد، مستلزم قانون گذاری، اجرا، برنامه ریزی، استفاده از منابع عمومی، تنظیم قرارداد ها و...است. به همین سبب در سطح کلان، دولت ها هستند که بستر این گونه فعالیت ها را پی ریزی می کنند، با سایر دولت ها قرارداد همکاری می بندند و بالاخره توسعه ی اقتصادی کلان را برنامه ریزی می کنند.

اسلاید 5: سازمان های خصوصیبا هدف مشخصی پا به عرصه ی صنعت گردشگری میگذارند. در این مساله ذی نفع هستند و سرمایه گذاری کرده اند.باید در تعامل با سازمان های دولتی باشند، آنها را یاری کنند و مشاور صدیقی باشند.سازمان های خصوصی نسبت به بخش دولتی عملکرد آزادانه تری دارند و قوانین دست و پا گیر ادارات دولتی را ندارند و به راحتی میتوانند تجهیزات فنی وارد کنند یا آنها را تغییر دهند.سازمان های منطقه ایبه اهداف مشترکی از جمله تبلیغات و بازاریابی در یک محدوده جغرافیایی خاص پدید می آیند که معمولا قلمرو جغرافیایی آنها به یکدیگر نزدیک است.امروزه پیچیدگی در اقتصاد گردشگری و مشتری محوری و همین طور اجرای برنامه ریزی های فراملی وجود این سازمان ها را اجتناب ناپذیر کرده است.تبلیغات و بازاریابی از مهمترین اهداف این نوع سازمان ها محسوب می شود.

اسلاید 6:

اسلاید 7: سازمان جهانی گردشگریمقر مادرید اسپانیا هدف از تاسیس ترویج و توسعه گردشگری وظیفههدایت صنعت گردشگری این سازمان به عنوان محل گفتگوی کشورها درباره سیاست ها و تجارب عملی آنها درباره دانش گردشگری است.

اسلاید 8: مهمترین برنامه های سازمان جهانی گردشگریجریان آزاد و بدون مانع گردشگری از یک کشور به کشوری دیگر و در داخل هر کشور.کمک به توسعه اقتصادی کشور ها از طریق گسترش گردشگری.تقویت نقش گردشگری بعنوان یک عامل حیاتی در بازرگانی جهان.تاکید بر اثرات فرهنگی و اجتماعی گردشگری بر زندگی ملل.حمایت از منافع، حقوق و سازمان های گردشگری. این تنها سازمان بین المللی دولتی است که دارای مسئولیت هایی در سطح جهانی است و کلیه فعالیت های گردشگری را در بر میگیرد. این سازمان در توسعه گردشگری بین المللی نقش مهمی را بازی میکند.سازمان جهانی گردشگری جانشین اتحادیه بین المللی سازمان های رسمی گردشگری است.این سازمان طی یک مجمع عمومی فوق العاده توسط اتحادیه و در سال 1975 در مکزیک برگزار شد، بوجود آمد.

اسلاید 9: اهداف سازمان جهانی گردشگری پیشبرد و توسعه گردشگری به منظور کمک به گسترش اقتصادیدرک بین المللیصلح و خوشبختی پیشبرد احترام جهانیرعایت آزادی و حقوق اولیه بشری بدون تمایز، نژاد، جنسیت، زبان و مذهب برای دستیابی به چنین اهدافی، سازمان جهانی گردشگری متعهد است که کلیه اقدامات لازم را نسبت به کشورهای در حال توسعه انجام دهد.

اسلاید 10: اطلاعاتنشریاتی به صورت منظم به چاپ میرسند که کلیه اطلاعات روز را ارائه میدهند، مانند روزنامه سازمان گردشگری بین الملل.آموزشکارگاه هایی در رابطه با تامین مالی جهت برنامه های گردشگری، آموزش، بازاریابی محصولات گردشگری و بهبود ارضی ایجاد گردیده اند. سازمان جهانی گردشگری جلسات و همایش های مشترکی را با سایر سازمان های بیم المللی مانند سازمان کار بین المللی و اجلاس محیط زیست سازمان ملل متحد ترتیب میدهد.دستیاری فنیسازمان، دستیاری فنی برای کشور های در حال توسعه فراهم میکند که بودجه آن یا مستقیما از طرف این کشور ها و یا از طریق اعزام پروژه و تامین بودجه آن بوسیله برنامه توسعه سازمان ملل متحد تامین میشود.

4,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید