saghfe-kaazeeb

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سقف کاذب”

سقف کاذب

اسلاید 1: سقف کاذب

اسلاید 2: مقدمه :یکی از معماری های بسیار زیبا در انواع خانه ها استفاده از سقف کاذب هست که در پایین سقف اصلی خانه اجرا شده و نمای فوق العاده زیبایی به محل اجرای خود میدهد ولی این مورد بستگی به طرح سقف کاذب که اجرا میشود دارد و قیمت سقف کاذب هم متفاوت بوده بسته به نوع سقفی که میخواهید اجرا کنید دارند و شما عزیزان میتوانید برای اطلاع از انواع سقف کاذب و مشاهده طرح های مختلف سقف کاذب این مطلب رو دنبال کنید.

اسلاید 3: تاریخچه سقف کاذب :در مورد چگونگی به وجود آمدن و به کارگیری سقف کاذب چیزهای بسیاری گفته شده است ولی منطقی ترین آن ها این است که سقف کاذب با الگو برداری از سقف آویزهایی که در قرن 14 برای زیبایی معبدهای ژاپن بوده درست شده است. در قرن 20 مهندسان آمریکایی برای درست کردن سقف تالارهای بزرگ خود از تایل ها و سیستم های نگهدارنده استفاده می کردند که این کار تا زمان مرمت بسیار خوب پیش می رفت. چرا که برای مرمت و بازسازی این بناها دیگر به قسمت بالایی سقف ها دسترسی نداشتند و معمولا مرمت و بازسازی این نوع بناها یا غیر ممکن و یا هم بسیار وقت گیر بود. این وضع در آمریکا و دیگر کشورهای جهان بسیار با مشکل رو به رو شد تا این که مهندس دونالد براون در سال 1958 سقف های کاذب را تهیه و به ثبت رساند تا به این مشکلات پایان دهد و با این اختراع دسترسی به تمام نقاط بالایی سقف در زمان مرمت وبازسازی ساختمان و سازه میسر می شد. بعد از سال 1958 روز به روز تعداد مشتریان سقف کاذب و استفاده از سقف کاذب بالا می رفت به طوری که شرکت های زیادی به تولید و عرضه انواع این سقف ها پرداخته اند و همچنین این سقف ها در سال 1355 در کشور ایران مورد استفاده قرار گرفت.

اسلاید 4: سقف کاذب:سقف کاذب (به  انگلیسی: ( false ceiling , Fabricmat ceiling) شاخه ای از معماری داخلی است که برای پوشش  سقف اصلی (زیر سقف) بکار میرود.سقف کاذب می تواند بصورت چوبی-  گچی  گین- پی وی سی –  شیشه ای –  آهنی – ورق های  فلزی روکش دار –  آلومینیومی –  کامپوزیت و غیره نصب شود که در هر صورت قابلیت اجرا به صورت واحد و یا با هم را دار است.سقف کاذب در مواردی که ذکر می شود قابلیت خود را بروز می دهد :پوشش تاسیسات زیر سقف اصلی- اکوستیک کردن فضا- ایجاد احجام دکوراتیو - هدایت و جلوگیری از اتلاف دما و رطوبت- نورپردازی مناسب با شرایط کار و زندگی و.... پوشاندن، مهمترین کارکرد سقف کاذب است، در کنار پوشش، کارکرد دکوراتیو و نورپردازی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند..طراح باید ویژگی های همه  سازه ها را به خوبی بشناسد. با انواع سقف کاذب آشنایی داشته باشد و نوع کاربری آنها را در موقعیت های مختلف درک کند تا در هنگام اجراء با مشکل مواجه نشود. موقعیت ها میتواند اینها باشد: با سهولت آویزان کردن سقف و مهار آن از سقف اصلی- رطوبت محل و میزان خورندگی- تغییرات دما در طول سال – اکوستیک  بودن– نور پردازی- کارکرد دکوراتیو و مقرون به صرفه بودن. نصب سریع و آسان سقف کاذب هم یکی از مواردی است. اما نکته ای که در این زمینه لازم است بدانید این است که بکارگیری این سقف تنها برای منازل مسکونی نیست و شما می توانید براحتی آن را در دکوراسیون مغازه ، دفاتر اداری ، فوروشگاه ها و سالن های اجتماعات به کار گیرید. همچنین تنوع رنگ و مصالح آن به شما اجازه می دهد که حق انتخاب بسیاری از این بابت داشته باشید. 

اسلاید 5: کاربرد ها:فرودگاه هاهتل ها

اسلاید 6:  رستوران هافروشگاه

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید