Veterinarian-surgery-in-operation-room

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سندروم حاد کرونری”

سندروم حاد کرونری

اسلاید 1: سندروم حاد کرونریعلیرضا نوحسینیدانشجوی کارشناسی ارشد پرستاری داخلی -جراحی

اسلاید 2: در پایان مبحث از دانشجو انتطار می رود:سندروم حاد کرونری را تشریح نماید.پاتوفیزیولوژی سندروم حاد کرونری را بیان نماید.ریسک فاکتورهای سندروم حاد کرونری را نام ببرد.آنژین صدری و انفارکتوس میوکارد را تشریح نماید. علایم و نشانه های سندروم حاد کرونری را بیان کند. روش های تشخیصی سندروم حاد کرونری را بیان نماید.روش های درمانی سندروم حاد کرونری را توضیح دهد.

اسلاید 3: سندروم حاد کرونری:طیفی از وضعیتهای بالینی مختلف است که برخونرسانی به عضله قلب تاثیر می گذارند و شامل:آنژین صدری ناپایدار(UA)STEMI NSTEMIافت ناگهانی جریان خون باعث ایسکمی برگشت پذیر میوکارد و قطع کامل آن باعث انفارکتوس میوکارد و در نهایت مرگ سلولی میگرددJarvis S. Diagnosis, management and nursing care in acute coronary syndrome. Nursing Times. 2017 Mar;113(3):31-5.

اسلاید 4: تعریف جهانی ACS :افزایش سطح تروپونین خون بالاتر از 99٪ نرمال و یا سقوط تروپونین همراه با یکی از معیار های زیر:علایم پیشنهاد دهنده ایسکمی قلبیتغییرات جدید ECG که ایسکمی جدیدی را نشان می دهد(تغییر در قطعه ST یا موج T و یا LBBB جدید)حضور Q پاتولوژیک در ECGشواهد تصویربرداری از مرگ سلولی میوکاردJarvis S. Diagnosis, management and nursing care in acute coronary syndrome. Nursing Times. 2017 Mar;113(3):31-5.

اسلاید 5:

اسلاید 6: پاتوفیزیولوژیآترواسکلروز به تجمع غیر طبیعی رسوبهای چربی ،کلسیم و بافت فیبروزه در دیواره داخلی شریان های کرونری که بداخل رگ برجستگی پیدا کرده و سبب تنگی شریان میشود اطلاق میگرددعلت اصلی سندروم حاد کرونری وجود پلاک اترواسکلروتیک و پارگی این پلاک در عروق کرونر می باشد.

اسلاید 7: آترواسکلروزیس شریانهای کرونر علائم وعوارضی را با توجه به درجه تنگی شریان و محل آن ،تشکیل ترومبوز و انسداد شریان کرونر میتواند تولید کند.آترواسکلروز لزوما علائمی ایجاد نمی کند بلکه برای ظهور علائم بالینی باید کمبود شدیدی در خونرسانی ، به تناسب نیازهای میوکارد به اکسیژن و مواد غذایی ایجاد شود.کاهش جریان خون سبب محرومیت سلولهای میوکارد از اکسیژن شده که به این وضعیت ایسکمی گفته میشودمهمترین اختلالات ناشی از کاهش خونرسانی عضله قلب شامل آنژین صدری ، انفارکتوس میوکارد و نارسایی احتقانی قلب است.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید