مدیریت و رهبری

شبکه ایده Idea grid

Idea-grid

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “شبکه ایده Idea grid”

شبکه ایده Idea grid

اسلاید 1: شبکه ایدهIdea grid

اسلاید 2: عنوانشبکه ایدهنوعابزارمراحل استفادهتجزیه و تحلیلموضوعبازاریابی، فروش و تبلیغاتسطحگروهی / سازمانیپیچیدگیکم

اسلاید 3: ایده ها را هرگونه جمع بندی و نتیجه گیری یا تعمیم که بر پایه علم، آگاهی عمومی، مبانی فلسفی و پیش فرض های عرفی باشد، تعبیر می کنند. علاوه بر این، در تعاریف، ایده ها را به گونه ای دسته بندی و تعبیر می کنند که این ویژگی ها را در بر داشته باشند: - خلاق باشند. - نوآورانه باشند. - مبتنی بر حل مساله باشند.همچنین در بررسی ادبیات ایده پردازی با این درس ها نیز روبرو می شویم:- ایده پردازی، پیوند دقیقی با تفکر انتقادی دارد. - ایده پردازی بر نوعی خلاقیت و یا تفکر خلاق مبتنی است. - ایده پردازی باید خواه ناخواه همراه با نوعی مهارت ها و توان مندی هایی باشد که از جمله آن ها توانایی و مهارت بارش مغزی است.شبكه ايده به عنوان يك ابزار توليد ايده مورد استفاده قرار مي گيرد چون به عنوان تجسم سريع فرصت يا مشكل براي بازاريابي محصول جديد مورد استفاده قرار مي گيرد.فرایند اجرای این تکنیک به شرح ذیل می باشد : 1- تيم بازاريابي ابتدا فرآيند جمع آوري داده معمول را تكميل مي كند تا اطلاعات محصول، داده هاي بازاريابي و داده هاي عملكردي و كيفي محصول رقبا را به منظور قرار دادن رقبا بر روي شبكه ايده تكميل كند.2- تيم شبكه ايده را مورد مطالعه قرار مي دهد و 4 آلترناتيو را براي قرار دادن محصول مورد توجه قرار مي دهد.3- تيم به اجماع در مورد محل قرار گيري مي رسد.این تکنیک کیفی، یک متغیره و عملیاتی بوده و ارزیابی های آن به صورت تک مرحله ای و نقطه ای انجام می پذیرد. همچنین تکنیک شبکه ایده قابلیت جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها را نیز دارد. از جمله ابزارها و تکنیک های مشابه با شبکه ایده می توان به الگوبرداری، قرض گرفتن ایده، آنالیز شکافت، ماتریس مقایسه ای، مطالعه موردی اشاره کرد که با این ابزار در برخی جهات مشابهت و ارتباط دارند.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبط بازاریابی دهان به دهان Word Of Mouth Marketingمدیریت روابط و بازاریابی مشتری Customer Marketing And Relationship Managementمزایاساده و قابل اجراکاربردها•براي تعيين يك فرصت بازاريابي و توسعه استراتژي مناسب•براي قرار گيري مناسب يك محصول در بازار•براي تغيير موقعيت محصولات و خدمات موجودمعایبمشکلات ناشی از دخالت تصمیمات انسانیمشکلات ناشی از انتخاب نامناسب معیارها یا گزینه ها یا تخصیص نامناسب اوزاننیاز به آموزش قبل از استفاده از تکنیک

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت Mgtools.ir مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان