علوم مهندسی معماری و عمران

عایق های صوتی و حرارتی

ayegh_haye_soti_va_hararati

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “عایق های صوتی و حرارتی”

عایق های صوتی و حرارتی

اسلاید 1: عايق هاي صوتي و حرارتي نام درس: عناصروجزئيات ساختمانبه نام خدااستاد مربوطه:آقاي مهندس اسماعیلی گردآورنده: فاطمه زارعیبهار96

اسلاید 2: فهرست : عايق هاي صوتي و حرارتي عايق هاي جديد

اسلاید 3: عايق هاي صوتي و حرارتيهمیشه برای پوشاندن سطح هایی که صدا براحتی از آنها عبور میکنند و ایجاد مزاحمت میکند از پوشاننده هایی که عایق صدا هستند استفاده میکنیم. همیشه اغلب در کنار اینکه میخواهیم از جنس و وسایل مورد استفاده برای عایق بندی و مهار صدا و جلوگیری از حرکت کردن صدا استفاده کنیم می خواهیم لایه ی عایق ما نیز حجم زیادی را اشغال نکند. حالا این لایه میتواند 20 قطعه مقوا زخیم باشد یا میتواند یک لایه از بلوک های آکوستیک باشد، همه ی اجسام و وسائل مورد استفاده در یک عایق کاری بستگی به شما و بودجه ی شما دارد و نسبت به کارتان باید اهمیت زیادی به این قسمت از کار بدهید.

اسلاید 4: برای اینکه بتوانیم محیطی بسازیم که از آن لذت ببریم باید صدا را در بعضی موارد به شدت با وسایل و اقلام مناسب مهار یا حداقل کنترل کنیم. مثلا اگر دو توليد كننده صدا در یک اتاق داریم، باید حداقل دیوار روبه روی آنها را با یک لایه مهار کننده بپوشانیم تا صدایی که از این دو منبع میگیریم صدایی بدون بازتاب باشد. برای داشتن صدایی کاملا صاف و بدون بازتاب و خالص باید حساسیت محیط را درنظر گرفت و تمامی سطوح را به نسبت کل حجم محیط پوشاند تا صدا در هر زاویه ی ممکن مهار شود.  مثلا عمل پوشاندن و گذاشتن لایه ی مهار کننده در دیوار روبه رو به این دلیل انجام میگیرد که صدایی که از تولید کننده ها

اسلاید 5: بیرون می آید در برخورد به دیوار روبه رو برنگردد و صدای حاصل از تابش بازتاب نشود.

اسلاید 6: برای گرفتن نتیجه ای خوب همیشه از بهترین راهها استفاده میشود که برای مهار صدا از بلوکهای مخصوص برای اینکار به نام بلوکهای آکوستیک، که به شکل سرامیک و کاشی های سطوح کف و دیوار استفاده میشود و اغلب هزینه های مختلفی دارند ولی بهترین گزینه ی موجود و ممکن هستند, برای مثال شروع قیمت آنها از 6-7 هزار تومان هست به بالا ولی برای یک متر بلوک معمولی خوب و یک لایه باید حداقل 10 تا 14 هزار تومان هزینه کرد.

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید