پزشکی و سلامت طب سنتی

غذاهای ممنوعه پیش از آمیزش جنسی

ghazahaye_mamnoeh_pish_az_amizesh_jensi_tabaye

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “غذاهای ممنوعه پیش از آمیزش جنسی”

غذاهای ممنوعه پیش از آمیزش جنسی

اسلاید 1: www.tabaye.ir

اسلاید 2: غذاهای ممنوعه پیش از آمیزش جنسی

اسلاید 3: غذاهایی که پیش از آمیزش جنسی نباید بخورید!غذاهایی که در طول روز به ویژه در وعده شام مصرف می شوند می توانند در آمیزش جنسی تاثیر مثبت یا منفی داشته باشند.قاعده کلی این است که با شکم پر و شکم خالی، اقدام به نزدیکی نکنید.نزدیکی در زمان خالی بودن معده از زمان پری معده مضرتر است.

اسلاید 4: اگر نمی خواهید رابطه جنسی تان به یک رابطه کاملا معمولی و کلیشه ای بدل شود، بهتر است این غذا را پیش از آمیزش کنار بگذارید: هات داگ:چربی اشباع فراوان موجود در این غذا، عروق آلات تناسلی مردانه و زنانه را مسدود نموده و از لذت مباشرت خواهد کاست.

اسلاید 5: قرص نعناع:جوهر نعناع خشک موجود در قرص نعناع سطوح تستوسترون را کاهش داده و تحریک جنسی را به تاخیر می اندازد.سویا:این ماده غذایی، سطوح استروژن را افزایش دهد. هرچه میزان این هورمون در بدن بیشتر باشد تحریک جنسی کمتر رخ خواهد داد.

اسلاید 6: سیب زمینی سرخ کرده:چربی ترانس موجود در سیب زمینی سرخ کرده می تواند تاثیر منفی بر روی سطوح تستوسترون و گردش خون داشته باشد.محتوای بالای نمک در سیب زمینی سرخ کرده نعوظ آلت تناسلی در مردانی با مشکل فشار خون را می تواند به معضلی جدی بدل نماید.برعکس؛ سیب زمینی تنوری، دوپامین (ماده شیمیایی شادی آور) را در بدن آزاد کرده و لذت رابطه جنسی را برای شما دو چندان می کند.

اسلاید 7: غذاهای کنسرو شده:هرچند این غذاها گزینه های سهلی برای شام به نظر می رسند اما به همین سهولت می توانند حال و هوای نزدیکی را در شما از بین ببرند.مقادیر بالای سدیم موجود در تمامی غذاهای کنسرو شده شما را دچار نفخ می کند.

اسلاید 8: الکل:معمولا مصرف الکل شور و شعف اولیه را از بین می برد. الکل میزان حساسیت شما را نسبت به لمس و نوازش کاهش داده و ارگاسم را تضعیف می کند. مصرف میوه پس از وعده غذایی اصلی:میوه ها با توجه به ماهیت هضم سریع مانع از هضم غذای اصلی شده و مشکلات فراوانی در سیستم گوارشی ایجاد می کنند (آروغ زدن، نفخ، مشکلات روده و …).میوه را حداقل ۲ ساعت پیش یا پس از غذا مصرف کنید.

اسلاید 9: نوشیدنی های انرژی زا:ارضای کامل جنسی انرژی فراوانی از شما و همسرتان خواهد گرفت.به عبارت دیگر توان آن را نخواهید داشت که از خط پایان عبور کنید. شکر بیش از حد می تواند سطوح تستوسترون را نیز کاهش دهد و شهوت جنسی را از بین ببرد. بجای این نوشیدنی ها از آب توت سیاه استفاده نمایید؛ این نوشیدنی که به طور طبیعی غدد آدرنال را تغذیه می کند، می تواند انرژی شما را نیز افزایش دهد.

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید