روانشناسی و روانپزشکی

فصل ۳ کتاب تغییر رفتار و رفتار درمانی دکتر سیف

fasle_3_raftar_darmani

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فصل ۳ کتاب تغییر رفتار و رفتار درمانی دکتر سیف”

فصل ۳ کتاب تغییر رفتار و رفتار درمانی دکتر سیف

اسلاید 1: کتاب تغییر رفتار و رفتار درمانی نظریه ها و روشهاتالیف : دکتر علی اکبر سیف

اسلاید 2: فصل سوم برنامه تغییر رفتار و رفتار درمانی

اسلاید 3: تغییر در رفتار یک فعالیت نظامدار و هدفمند است که مانند هر فعالیت هدفمند دیگری نیاز به یک برنامه کار دارد. در ابتدایی کار لازم است برنامه کار خود را مشخص کنید.

اسلاید 4: برنامه تغییر رفتار شامل مراحل زیر می باشد:1. تعیین رفتار آماجرفتاری است که مورد مشاهده و اندازه گیری قرار می گیرد و باید تغییر کند و اصلاح شود. در واقع همان رفتار مشکل آفرین یا ناسازگارانه ای است که اغلب به صورت کلی و مبهم مثل فزونکاری، تنبلی، پرخاشگری و افسردگی قابل رویت است و یا به آن مشکل مطرح شده می گویند.

اسلاید 5: مشکلات مطرح شده از جانب خانواده، دوستان، معلم و یا... مستقیماً قابل تغییر و اصلاح نیستند بلکه باید آنها را تحلیل و اجزایی رفتاری آنها را مشخص نمود.

اسلاید 6: نکته: باید تصمیم گرفت که آیا مشکل مطرح شده را آماج اهداف تغییر قرار دهیم یا به دنبال مشکلات دیگری که علت مشکل مطرح شده هستند بگردیم.اغلب اوقات مشکلات مطرح شده هدف تغییر رفتار می شوند اما در برخی موارد مشکلات مطرح شده در پرتو مشکلات دیگری درک و درمان می شوند.

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید