علوم انسانی و علوم اجتماعی روانشناسی و روانپزشکی

مبانی نظری تغییر و اصلاح رفتار

mabaani-nazari-taghiir-raftaaar-koodakaan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مبانی نظری تغییر و اصلاح رفتار”

مبانی نظری تغییر و اصلاح رفتار

اسلاید 1: روش های اصلاح و تغییر رفتار کودکان(مبانی نظری تغییر و اصلاح رفتار)دانشجو: فائزه شبانیان

اسلاید 2: در شرطی سازی پاولفی دو فرایند اساسی وجود دارد: فراگیری خاموشیفراگیری عبارت است از: یادگیری یک پاسخ بر اساس مجاورت محرک شرطی و غیرشرطی.خاموشی عبارت است از: ارائه محرک شرطی (زنگ) بدون حضور محرک غیر شرطی (پودر گوشت)مبانی نظری تغییر و اصلاح رفتار

اسلاید 3: شرطی شدن کلاسیکشرطی شدن کلاسیک کمک زیادی به بقای افراد می کند.شرطی شدن کلاسیک است که باعث می شود دستمان را قبل از سوختن عقب بکشیم. روش شرطی سازی پاولفی بعداً در زمینه درمان ترس ها، فوبی ها و اختلالات اضطرابی و از بین بردن عادات نامطلوب نظیرترک سیگار مورد استفاده قرار گرفت.

اسلاید 4: شرطی سازی تقابلیفوبی یا هراس، ترس نامعقولی است که شرطی شدن کلاسیک عامل آن و ترس های مشابه است. واتسون و رینر نقش شرطی شدن کلاسیک در هراس ها را روی کودکی به نام آلبرت نشان دادندشرطی سازی تقابلی روشی مبتنی بر شرطی شدن کلاسیک است که در آن محرک مولد ترس، با پاسخ جدیدی که با ترس همخوانی ندارد، تداعی می شود.

اسلاید 5: فوبی یا هراسفوبی یا هراس، ترس نامعقولی است که شرطی شدن کلاسیک عامل آن و ترس های مشابه است. واتسون و رینر نقش شرطی شدن کلاسیک در هراس ها را روی کودکی به نام آلبرت نشان دادندشرطی سازی تقابلی روشی مبتنی بر شرطی شدن کلاسیک است که در آن محرک مولد ترس، با پاسخ جدیدی که با ترس همخوانی ندارد، تداعی می شود.

اسلاید 6: واتسونواتسون و پیروان او معتقدند که تمام رفتارهای انسان، از جمله پیچیده ترین فعالیت های او را میتوان بر حسب شرطی شدن تبیین کرد. از این لحاظ ان ها معتقد بودند که انسان، اصولا هیچ تفاوتی با حیوانات سطح پایین تر ندارد و هر فردی، به همان نحوی که شرطی شده است، عمل می کند.

12,500 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید