علوم مهندسی مهندسی صنایع و مواد

مبدل کاتالیستی خودرو

khodro

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۱۹ اسلاید * ۱۹ صفحه * * دارای انیمیشن * * پاورپوینت گرافیکی و دارای عکس * * دارای جدول و رنگ و فونت زیبا * * فونت بی مروارید * * هر قسمت رو هم که دوست نداشتید میتونید عوض کنید *
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1029 بازدید, 6 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مبدل کاتالیستی خودرو”

مبدل کاتالیستی خودرو

اسلاید 1: به نام خدامبدل کاتالیستی خودرو

اسلاید 2: مبدل کاتالیستی در خودروها برای اولین بار در سال 1975 به طور گسترده در خودروهای تولیدی ایالات متحده استفاده شد.وظیفه مبدل کاتالیسیتی کاهش انتشار گاز های سمی موتورهای درون سوز دلیل استفاده از مبدل کاتالیستی نبود اکسیژن برای اکسید کردن کربن به کربن دی اکسید و آب

اسلاید 3:

اسلاید 4: مبدل کاتالیستی دستگاهی ساده است که از واکنش‌های اکسایش و کاهش (ردوکس) برای کاهش آلایندگی‌های خودرو استفاده می‌کند.حدود 98 درصد از دود‌های سمی خودروها را به گازهایی کم‌خطر تبدیل می‌کند.

اسلاید 5:

اسلاید 6:

اسلاید 7: مبدل کاتالیستی : یک محفظه فلزی شبیه به لانه زنبور است .دارای لایه های سرامیکی که با آلومینیوم اکسید (Al2O3)اندود شده .این پوشش متخلل است و باعث افزایش سطح تماس می شود .شامل عناصر پلاتین ، رودیوم و پالادیوم در حدود 9-4 گرم است .

14,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید