علوم انسانی و علوم اجتماعی روانشناسی و روانپزشکی

محیط‌هایی برای تحلیل کودکان روستا

mohithaei-baraye-tahlil-koodakan-roosta

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “محیط‌هایی برای تحلیل کودکان روستا”

محیط‌هایی برای تحلیل کودکان روستا

اسلاید 1: محل هایی که کودکان روستایی می توانند بروند و مشاهده و تحلیل کنندنام استاد:نام دانشجو:

اسلاید 2: کودک روستایی و کودک شهریبراساس برخی پژوهش ها کودکان روستایی، روحیه سخت کوشی و مسئولیت پذیری بالاتری نسبت به کودکان شهری دارند و لذا در مقابل مشکلات و ناملایمات مقاومت بیشتری از خود نشان می دهند. این پژوهش ها نشان می دهد که بیشترین میزان هوش هیجانی در دانش آموزان دبستانی روستایی است. توانایی درک، توصیف، دریافت و تحلیل و مواجهه با وقایع مثبت و یا منفی در زندگی و سازش بهتر با آن ها، ویژگی های یک انسان با برخورداری از هوش هیجانی بالا است.

اسلاید 3: این ویژگیها به زندگی فرد نظم و ثبات می بخشد و سبب میشود وقایع منفی و ناخوشایند، تأثیر کمتری در زندگی او بگذارد. البته روستاهای فاقد تمکن اقتصادی ناشی از کمبود امکانات و همچنین کاستی های طبیعی همچون کم آبی، دارای عوامل مداخله گری در نتیجه این تحقیقات هستند که پرداختن به آن ها خارج از موضوع مورد بحث ماست.

اسلاید 4: در هر صورت، در محیط یک روستای زنده و مولد، نوعی از تجربة زندگی واقعی و طبیعی وجود دارد که کودکان شهری از آن فاصله دارند و با آن مواجه نمی شوند.و این عوامل میتواند درک بهتری در تحلیل مکانهای در دسترس در اختیار کودک روستایی بگذارد.دست و پنجه نرم کردن با دشواری های روزمره در روستا،مشارکت در باغبانی و کشاورزی،همراهی در نگهداری و بهر هبرداری از حیوانات اهلی، مشارکت دائمی در مسئولیت های خانوادگی و اجتماعی،همه و همه، ظرفیت ها و موقعیت هایی هستند که باعث می شوند تا مهار تهای یک کودک در مقابله با ناملایمات بیشتر از مهار تهای یک کودک شهری، حتی برای همان محیط شهری، باشد.

3,500 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید