کسب و کار فروش و بازاریابی

مدل رفتاری سازمانی براساس DISC

DISC-Final

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۱۵۳ اسلاید بقراط بزرگترین حکیم یونانی، رفتار انسانها را در ۴۰۰ سال پیش از میلاد مورد بررسی قرار داد . او متوجه شد که ما انسانها در رفتارهای خود تشابهات و تفاوتهایی را نشان می دهیم . وی رفتار افراد را به چهار دسته صفراوی، دموی، بلغمی و سوداوی تقسیم کرده بود. بر اساس مشاهدات وی ما انسانها یکسان هستیم، با این وجود هر یک منحصر به فرد می باشیم. دانشمندان دیگری نیز همانند جالینوس رفتارهای انسان را به مدلهای مختلفی تقسیم کرده بودند که امروزه نیز در علم پزشکی به آنها اشاره م ی شود . با ادامه یافتن این نظریات، اثبات شده است که رفتارهای قابل مشاهده م یتوانند در گروه هایی طبقه بندی شوند. این عمل باعث به وجود آمدن پدیده ای شده است که اکنون به نام "زبان رفتاری" شناخته می شود. که به عنوان "مدل رفتاری برتر " شناخته می شود، یکی از معتبرترین (DISC) مدل رفتاری دیسک استاندارد یا زبان مشترکی است برای شناخت و بازگشایی رموز . DISC ابزارهای رفتار شناسی در جهان است رفتاری افراد و پی شبینی رفتارهایی که به طور معمول از آنان مشاهده می شود. اطلاعات کسب شده بر اساس کمک می کند تا با دانستن این که افراد چه تمایلات فکری دارند و زبان بدن آنها چگونه است، DISC مدل بتوان مدل رفتاری ایشان را حدس زد و بهتر با آنان رابطه برقرار کرد .
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
6463 بازدید, 28 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدل رفتاری سازمانی براساس DISC”

مدل رفتاری سازمانی براساس DISC

اسلاید 1: شناخت الگوهای رفتاری بارویکرد DISC رفتار شناسی براساس مدل DISCاستاد: جناب آقای مهندس اصغریتهیه و تنظیم: محمود رضویدانشگاه علمی کاربردی گسترش انفورماتیک ایرانپاییز 1397

اسلاید 2: سلام ببخشید شما ؟ برنامه دوره چیه ؟ زمان استراحت ؟ قواعد و مقررات دوره چیه ؟ امتحان داره یا نه ؟نحوه استفاده از موبایل ؟نحوه برگزاری دوره ؟ اعلام منابع ؟ جزوه بنويسيم؟سئوالات خودمون رو کي بپرسيم؟

اسلاید 3: به نظر شما يادگيري در چه محيطي اتفاق مي افتد ؟

اسلاید 4: محيط صميمي و غير رسمي محيط خشك و رسمي مشاركت فراگيران در كلاس سخنراني صرف توسط مدرس انجام كار عملي و كارگاهي مباحث تئوري شرايط مناسب براي يادگيري

اسلاید 5: هرم یادگیری

اسلاید 6: يکديگر را بشناسيم

اسلاید 7: اهداف رفتاری:فراگير مي بايست بعد از اين دوره مدل رفتاري خويش را شناخته و توضيح دهد .فراگير مي بايست بعد از اين دوره مدل رفتاري ديگران را شناخته و توضيح دهد.فراگير مي بايست بعد از اين دوره بتواند مدل رفتاري خود را با ديگران تطبيق دهد.فراگير مي بايست بعد از اين دوره، ارتباط موثر با دیگران برقرار نمايد.فراگير مي بايست بعد از اين دوره ، نقاط قوت و قابل بهبود رفتار خود را بشناسد.فراگیر می بایست بعد از این دوره علت تضادهای بین فردی را بداند.

اسلاید 8: چند سوال

اسلاید 9: چرا برخی از افراد دیر تصمیم می گیرند ؟

اسلاید 10: چرا برخی از افراد کند هستند ؟

اسلاید 11: چرا برخی از افراد خروجی های مورد نظر را ندارند ؟

اسلاید 12: چرا برخی از افراد تفویض اختیار نمی کنند؟

اسلاید 13: چرا برخی از افراد جسور هستند و ریسک می کنند و برخی نیستند ؟

اسلاید 14: چرا برخی از افراد بیشترین مقاومت را در برابر تغییرات دارند ؟

اسلاید 15: چرا برخی از افراد مدیریت زمان ندارند؟

اسلاید 16: چرا برخی از افراد با افراد دیگر درگیر هستند ؟

اسلاید 17: چرا برخی از افراد جزئی نگر هستند و برخی دیگر کلی نگر؟

اسلاید 18: چرا برخی از افراد کارهای روتین دوست دارند و برخی دیگر کارهای متنوع و حتی برخی کارهای پر چالش؟شناخت الگوهای رفتاریبراساس مدل DISC

25,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید