mrahl-roshd-ensan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مراحل رشد انسان”

مراحل رشد انسان

اسلاید 1: مراحل رشد انسان

اسلاید 2: مقدمهروانشناسی رشد، یکی از شاخه های روانشناسی است که به توصیف، تبیین و پیش بینی تغییرات و تحولات انسان از بدو تولد تا پیری و مرگ می پردازد. مطالعه چگونگی رشد صرفا محدود به تغییرات جسمانی نمی شود بلکه ابعاد روحی و روانی، اجتماعی، هیجانی و شناختی را در بر میگیرد. در این حیطه از علم، رفتارهای انسان در هر مرحله رشدی به دقت بررسی میشود و مورد مطالعه قرار میگیرد. مشاوره روانشناسی رشد کمک میکند تا از چالش ها و بحران هایی که در هر مقطع سنی قرار است با آن مواجه شوید آگاه شده، در نتیجه با شناخت و آمادگی کافی، بتوانید بهترین عملکرد را متناسب با موقعیت داشته باشید. 

اسلاید 3: روانشناسی رشد و ضرورت آن روانشناسی رشد، یکی از رشته های روانشناسی است که اهمیت زیادی در درک مسائل جسمانی و روانشناختی انسان از نوزادی تا پیری دارد. روانشناسی رشد به مطالعه تغییرات و تحولات انسان در ابعاد مختلف جسمی، ذهنی و عاطفی میپردازد. نتایج این بررسی ها باعث میشود که هنجارهای رشدی در هر مقطع سنی به دست آید. منظور از هنجار های رشدی، خصوصیات و ویژگی هایی است که به طور معمول نوع بشر در سن خاصی به آن دست می یابد. همچنین چالش ها و بحران هایی که در هر بازه زمانی افراد با آن روبرو می شوند، را مورد بررسی قرار می دهد و بر اساس آن راهکارهایی برای حل مناسب چالش ها ارائه میدهد.

اسلاید 4:

اسلاید 5: اصول روانشناسی رشد چیست؟

اسلاید 6: چند قائده کلی در حیطه روان شناسی رشد وجود دارد که به آن ها اشاره میکنیم: 1- جریان رشد به صورت پیوسته و طی سلسله مراحل صورت میگیرد. به عنوان مثال فرآیند صحبت کردن در کودکان از غان و غون کردن شروع میشود سپس به کلمات، جملات دو کلمه ای و سپس جملات کامل تر پیشرفت میکند.2- رشد دارای الگوهای قابل پیش بینی است؛ بدین معنا که میزان رشد جسمانی و توانایی های شناختی افراد در هر مقطع سنی مشخص است.3- تفاوت های فردی در رشد وجود دارد. همه افراد صرف نظر از ویژگی های مشترک انسانی، خصوصیات منحصر به فرد خود را نیز دارند.4- رشد شامل ابعاد مختلف جسمانی و روانی است.5- دوره های حساس رشدی وجود دارد. دوره های حساس به بازه زمانی گفته میشود که احتمال رشد و شکوفایی توانایی یا ویژگی خاصی در انسان بهترین حالت خود قرار دارد. به عنوان مثال دوره حساس صحبت کردن بین یک تا دو سالگی است.6- وراثت و محیط دو عامل تعیین کننده در رشد انسان هستند.

4,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید