کسب و کار فروش و بازاریابی

مربع جادویی گارتنر – Gartner Magic Quadrant

63-Gartner-Magic-Quadrant

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مربع جادویی گارتنر – Gartner Magic Quadrant”

مربع جادویی گارتنر – Gartner Magic Quadrant

اسلاید 1: مربع جادویی گارتنرGartner Magic QuadrantMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانمربع جادویی گارتنرنوعابزارمراحل استفادهتجزیه و تحلیلموضوعبازاریابی، فروش و تبلیغاتسطحسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: چهارگوش جادویی یک ابزار تحلیلی است که توسط گارتنر توسعه داده شده است و تصویری لحظه‌ای از صنعت یا بازار را به شما می دهد. این مربع، شرکت‌های متمایز و ماندنی در یک بازار مشخص را در این چهار بخش دسته‌بندی می‌کند:رهبران چالشگرها رویاگرها بازیگران بخش‌های خاص بازار این چهار بخش بر روی دو بُعد «توانایی اجرا» و «کامل بودن چشم‌انداز» قرار می‌گیرند. یکی از بازارهایی که مورد ارزیابی گارتنر قرار می‌گیرد و شرکت‌های موجود در اون در چهارگوش جادویی مجزایی قرار می‌گیرد مدیریت پروژه و پرتفولیو استوجود هر شرکت در یکی از این 4 بخش اطلاعات مفیدی به مخاطب ارائه میکند، مخصوصا اگر در حال مقایسه محصولات این شرکت‌ها برای استفاده در سازمان خود باشید. برای همین مهم است که بدانید «توانایی اجرا» و «کامل بودن چشم‌انداز» به چه معناست. توانایی اجرا Ability to Execute گارتنر برای ارزیابی شرکت‌ها در این بُعد از 7 شاخص استفاده میکند که 3 مورد آن مهمتر از سایرین هستند:زیست‌پذیری کلی Overall Viability شرکت ارائه‌کننده در حال حاضر و در آینده پیشِ رو تا چه حد از نظر مالی سالم است؟تجربه مشتریCustomer Experience ارائه کننده تا چه حد از استفاده‌ی موفق محصول توسط مشتری پشتیبانی می‌کند؟عملیاتOperations ارائه‌کننده تا چه حد کار خود را به خوبی انجام میدهد؟این فاکتورها به امکانات و قابلیت‌های محصولات کاری ندارند و تنها یک راهنمای روشن برای نمایش کیفیت شرکت ارائه‌دهنده و توانمندی آن برای پشتیبانی از محصول در یک بازه زمانی طولانی مدت هستند.کامل بودن چشم‌انداز Completeness of Vision هر چند که توانمندی ارائه‌دهنده برای اجرای مناسب مهم است ولی به همان اندازه مهم است که این شرکت و محصولات و خدماتش به کدام سمت حرکت میکند. بخش «کامل بودن چشم‌انداز» برای همین وارد بازی میشود. دانستن اینکه ارائه‌دهنده، یک استراتژی برای محصول خودش دارد، اثر مهمی در ارزیابی شرکت در این بخش خواهد داشت. گارتنر با 8 فاکتور کامل بودن ویژن را ارزیابی میکند. 3 شاخص مهمتر این موارد هستند:ادراک بازار Market Understandingارائه‌دهنده تا چه اندازه نیازهای مشتری‌های خود را میفهمد و به صورت پیوسته در محصولات و خدمات خودش به آن نیازها جواب میدهد؟ نمره بالاتر در این شاخص نشان میدهد که شرکت به سرمایه‌گذاری بر روی محصول خودش ادامه میدهد.استراتژی پیشنهاد Offering Strategyمیزان تعهد ارائه‌دهنده به محصول چقدر است؟ آیا به سرمایه‌گذاری روی تکامل و بهبود محصول ادامه میدهد؟ اینکه شرکت برنامه‌های بلندمدتی برای محصول خود دارد برای تصمیم خرید کاربران و خریدان اهمیت زیادی دارد.مدل تجاری Business Modelروش جلو بردن کسب و کار شرکت ارائه‌دهنده تا چه حد قوی است؟ آیا این رویکرد از نظر مالی و رقابتی باثبات است؟ وقتی شما محصول یک شرکت را استقرار می‌دهید، تمایل و نفع شما در این است که ارائه‌دهنده در بازار باقی بماند و پیشرفت کند.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطمدیریت پروژه تعریف‌شده project management definedمزایابا ترکیب «توانایی اجرا» و «کامل بودن چشم‌انداز» به یک تصویر روشن از ارائه‌دهنده‌ها می‌رسیم که کدامیک محصول و خدمت بهتری را بهتر ارائه و پشتیبانی می‌کنند. نکته آخر اینکه نگاه کردن به آخرین چهارگوش منتشر شده برای تحلیل وضعیت شرکت‌ها کافی نیست. باید چهارگوش جادویی چند سال آخر را در کنار هم قرار داد تا روند تغییر جایگاه شرکت‌ها یا ثبات آنها مشخص شود.کاربردهاچهارگوش جادویی یک ابزار تحلیلی است که توسط گارتنر توسعه داده شده است و تصویری لحظه‌ای از صنعت یا بازار را به شما می دهدمعایب

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان