علوم انسانی و علوم اجتماعی فلسفه و حقوق

مسئولیت در قبال تماشاگران

masooliat-dar-ghebale-tamashagaran

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مسئولیت در قبال تماشاگران”

مسئولیت در قبال تماشاگران

اسلاید 1: مسئولیت در قبال تماشاگران

اسلاید 2: موضوع :مسئولیت در قبال تماشاگران استاد : دانشجو:

اسلاید 3:

اسلاید 4: مقدمههواداران روح یک تیم ورزشی هستند گاه از اسپانسرها نيز مهم‌تر به نظر مي‌‌رسند و سازماندهي، آموزش و سرويس‌دهي آنها بسيار حساس و داراي بازدهی بسیار برای باشگاه استتماشاگران با هدف و انگيزه‌هايی مانند: سـرگرمی، لـذت بـردن، تشویق و حمایت از تیم مورد علاقه خود به استادیوم‌ها می‌آیند و انتظار دارند مدیران ورزشی و باشگاه‌ها در راستای نیازها و انتظارات آنان خدمات مطلوبی ارائه دهند.وهمچنین مدیران تیم انتظار دارند تماشاگران در قبال تیم نیز به تشویق تیم و رعایت مقررات باشگاه بپردازند

اسلاید 5:

اسلاید 6:  مدیران دو گروه هستند. یک عده مدیران فنی مثل مربیان، سرمربیان، و معلمین ورزش که این‌ها نظارت مستقیم بر فعالیت های ورزشکار دارنددسته دوم مدیران، آن‌هایی هستند که با ورزشکار مواجه نیستند، بلکه مدیریت سخت افزاری ورزش را بر عهده دارند، مثل مدیر ورزشگاه. او مربی نیست ولی ملزم است به ایمنی تمامی اماکن ورزشگاه و تجهیزات آن توجه کند.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید