پزشکی و سلامت آناتومی و فیزیولوژی

مطالات اجتماعی نهم درسنامه هفده تا بیست

dars-nameh-17

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 54 اسلاید آموزش درس های هفده تا بیست پایه نهم
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
669 بازدید, 0 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مطالات اجتماعی نهم درسنامه هفده تا بیست”

مطالات اجتماعی نهم درسنامه هفده تا بیست

اسلاید 1: درسنامه 17 مطالعات اجتماعی فرهنگ:شیوه زندگی یک جامعه را فرهنگ میگویند . 2 . فرهنگ پدیده آموختنی است که در جریان اجتماعی شدن می آموزد .3 . ارکان تاثیر گذار بر اجتماعی شدن فرد خانواده *دوستان *همسالان *رسانه های جمعی *برنامه های آموزشی و تربیتی مدارس و ........4 . لایه های فرهنگ : نمادها –هنجارها –ارزش ها و عقاید 5. هر فرهنگ عمومی یک سری خرده فرهنگ ها را در خود جای داده است .نمادها :1 . نشا نه یا نماینده یک پدیده است (زبان گفتاری –زبان نوشتاری –اشیا و .........)2 . در جریان روابط اجتماعی به وجود می آید . 3 .برای انتقال معانی مورد نظر هر جامعه باید از نماد استفاده کرد..

اسلاید 2: هنجارها: 1 . رفتار معینی که در یک جامعه متداول و متداول شده است . 2 . مهمترین دلایل پیروی از هنجارها اعتقاد و احترام به آن ها حفظ آبرو یا ترس از مجازات . 3 . هنجار به روابط اجتماعی سامان می دهد . ارزش ها : 1 . ارزش یعنی خوب وبد *زشت و زیبا *مطلوب و نامطلوب دانستن امورمختلف . 2. افراد بر مبنای ارزش هایی که به آن ها معتقدند عمل می کنند . 3 . ارزش اجتماعی ارزشی است که مورد توجه اکثر افراد جامعه است وافراد به عملی شدن آن تمایل دارند . عقاید : 1 . بخش مهمی از فرهنگ هر جامعه را تشکیل میدهد . 2 . برای مثال : برای مسلمانان اعتقادات اسلامی ملاکی بر سنجش ارزش ها و هنجارهاست .

اسلاید 3: نمونه سوالات درس 17درجاهای خالی کلمات مناسب قراردهید 1.جامعه برای انتقال مقصودومعانی مورد نظر خود از انواع معینی از ........... استفاده میکند.2.اولین و مهمترین کانون اجتماعی شدن فرد ......... است.3.به شیوه های مورد قبول یک جامعه برای انجام دادن کارهای مختلف ............. میگویند.4.فرهنگ پدئده ای .......... است یعنی ازطریق ژن به ارث نمیرسد .5.فرهنگ در جریان ......... آموخته میشود.6.ارزش ها و .......... لایه های عمیق تر فرهنگ هستند.7.اگریک فرد خارجی وارد ایران شود ابتدا لایه خارجی فرهنگ راکه ........است مشاهده میکند.درست یا نادرست بودن عبارت های زیر را مشخص کنید

اسلاید 4: 8. در هر جامعه مجموعه ای از هنجارها وجود دارد که عموم افراد از آنها پیروی میکنند.9. افراد بر اساس ارزشهایی که به آنها معتقدند رفتار و عمل میکنند.10. فرهنگ یک جامعه هیچ ارتباطی به شیوه زندگی مردم آن جامعه ندارد.11. یکی ازعوامل مهمی که در شکل گیری ارزش ها موثر است عقاید دینی است.12. اجتماعی شدن تاثیر زیادی در زندگی افراد ندارد.13.فرهنگ در جریان اجتماعی شدن آموخته میشود.14. مردم یک جامعه برای زندگی در کنار هم از شیوه های مختلفی استفاده میکنند.

اسلاید 5: به سوالات زیر پاسخ دهید15. هنجارچیست؟ 16. دلایل پیروی از هنجارها چیست؟ 17. ارزش چیست؟ 18. لایه های فرهنگ یک جامعه راتوضیح دهید؟ 19. درفرایند اجتماعی شدن مهمترین لایه های فرهنگ رانام ببرید؟ 20. بابزرگترشدن فرد علاوه برخانواده چه عوامل دیگری دراجتماعی شدن اوموثرند؟ 21. مادر درخانواده چگونه اجتماعی شدن رابه فرزندش آموزش میدهد؟

8,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید