سایر آموزش

مطالعات پایه هفتم ، درس نهم

motalaat7-9

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مطالعات پایه هفتم ، درس نهم”

مطالعات پایه هفتم ، درس نهم

اسلاید 1: درس 9من کجا زندگی می کنم؟

اسلاید 2: در ادامه شما با دو نفر از فرزندان کشور عزیزمان ایران آشنا می شوید. به توضیحات آنها در مورد مکان زندگیشان دقت کنید. با کمک توضیحات و تصاویری که مشاهده می کنید تفاوت ها و شباهت های محل زندگی این دو نفر را با هم مقایسه کنید.توجه!

اسلاید 3: سلام بچه هامن مهدیه هستم و در شهر سمنان زندگی میکنم. شهر سمنان مرکز استان سمنان است. رشته کوه های البرز در شمال استان سمنان قرار دارند. استان ما از جنوب به دشت کویر منتهی می شود. کمبود بارندگی و نبودن رودهای دائمی از یک طرف و زمین های نمکی از سوی دیگر موجب شده است که فعالیت کشاورزی در منطقه ما محدود باشد.شهر ما حدود 126000نفر جمعیت دارد و یکی از شهرهای معروف ایران است. سمنان یک شهر دانشگاهی است و مراکز آموزشی زیادی در آن وجود دارد. حدود 95درصد مردم سمنان باسواد هستند. وجود معادن فراوان موجب شده است که کارخانه های سیمان و گچ در این منطقه زیاد باشد.

اسلاید 4: استان سمنان یک استان صنعتی است و صنایعی نظیر ماشین آلات و صنایع غذایی در آن وجود دارد.بچه ها، شهر ما بر سر راه تهران ــ مشهد واقع است و راه آهن از کنار شهر ما عبور می کند. آیا تاکنون از شهر ما عبور کرده اید؟مسجد جامع و دروازۀ ارک و بازار سمنان از دیدنی های شهر ما است.

14,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید