علوم مهندسی معماری و عمران

معرفی محصولات شرکت Forti Fiber

moarefi_mahsolate_sherkate_forti_fibr

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “معرفی محصولات شرکت Forti Fiber”

معرفی محصولات شرکت Forti Fiber

اسلاید 1: معرفي محصولات شرکت Forti Fiberشرکت مهندسي بناهاي نوين آرمان (مبنا)تهران، خيابان ونک، شماره 94تلفکس: 88615344info@mabnaengco.comباسمه تعالي

اسلاید 2: معرفي شرکت FortiFiberگروه سيستمهاي ساختماني فورتي فايبر، يک مجموعه امريکايي است که با استفاده از آخرين پژوهشهاي علم ساختمان (چه از نظر توليد و چه از نظر طراحي)، سيستمهاي کنترل رطوبتي اي توليد مي کند که به مالکان و سازندگان در برابر نفوذ آب و رطوبتي که باعث تخريب ديوارها و کف ساختمانهاي مسکوني و تجاري مي شود کمک بزرگي مي کند. اين گروه براي اطمينان دادن به مشتري محصولات خود را با گارانتي 10 ساله عرضه مي دارد.

اسلاید 3: عايق هاي رطوبتي براي ديوارها: Jumbo Texجامبوتکس قسمتي از يک سيستم کامل کنترل رطوبت براي ديوارهايي است که نياز به يک مانع مقاوم و بادوام در برابر آب و هوا دارند تا بتوان تعادلي بين حفاظت در برابر آب و نفوذ رطوبت ايجاد کنند.خصوصيت منحصر به فرد اين محصول دارا بودن قابليت تنفسي آن است که مانع از به وجود آمدن غلظت رطوبت در داخل ديوارها مي شود يعني علاوه بر اينکه از ورود آب و رطوبت به داخل جلوگيري مي کند، اگر رطوبتي هم در داخل ديوارها وجود داشته باشد آنرا به خارج از ديوار انتقال مي دهد.اين محصول يک پوشش ساختماني اشباع شده از آسفالت (قير) است، بنابراين عملکرد بهتر و قابل پيش بيني تري را نسبت به راه کارهاي موجود ارائه مي دهد و از آنجايي که از يک سري صفحات پوششي کرفتي ساخته شده در نتيجه داراي مقاومت بيشتري در برابر پاره شدن در هنگام نصب در شرايط سخت را درارا مي باشد.جامبوتکس در رول هايي با پهناي 1 متري در سه بخش کلاسيک، ابتدايي و حرفه اي ارائه مي گردد.

اسلاید 4: عايق هاي رطوبتي براي ديوارها: Jumbo Tex

اسلاید 5: عايق هاي رطوبتي براي ديوارها: FORTIFIاين محصول علاوه بر دارا بودن ويژگيهاي Jumbo Tex، بين انتقال بخار آب و مقاومت در برابرآب تعادل مناسبي برقرار مي کند. عملکرد آن 6 برابر بيشتر از پوشش هاي مقاوم موجود مي باشد. ضمنا چون محافظ نفوذ هوا نيز مي باشد باعث کاهش مصرف انرژي نيز مي شود.

اسلاید 6: عايق هاي رطوبتي براي ديوارها: Weather Smartاين محصول نسل جديدي را در تکنولوژي پوشش هاي ساختماني ارائه مي کند که به مهندسان و سازندگان ساختمان يک راه حل پوشش ساختماني مناسبي را ارائه مي دهد که باعث ايجاد تعادل بين قابليت تنفس و محافظت در برابر آب و هوا مي شود. بنابر اين مي توان آن را در هر آب و هوايي و در پشت لايه هاي خارجي ديوارها استفاده کرد.اين محصول بر اساس آخرين تحقيقات دانش ساختمان سازي است که داراي تکنولوژي پليمري قابل تنفس مي باشد و حتي از استانداردهاي مقاومت در برابر آب فراتر مي رود. همچنين داراي محافظ نفوذ هوا و مقاوم در برابر اشعه UV نيز مي باشد.

اسلاید 7: مزاياي استفاده از محصولات FortiFiber در ديوارمحافظت کامل در برابر مشکلات رطوبتي مقاوم در برابر آب قيمت مناسب با توجه به عملکرد بالا قابل استفاده براي تمامي سطوح خارجي قابليت تنفسيتعادل ايده آل بين حفاظت در برابر آب و نفود پذيري آن

اسلاید 8: مزاياي استفاده از محصولات FortiFiber در ديوارقابل استفاده براي تمامي سطوح خارجينصب سريعکاهش نفوذ هواوزن کممقاوم در برابر تماس با مواد شيمياييذخيره انرژيمقاوم در برابر اشعه UV

اسلاید 9: عايقهاي رطوبتي سقف: CATWALK 30اين محصول يک پوشش مصنوعي است که براي سقف يک حفاظت عالي را در برابر نفوذ آب فراهم مي کند. از لايه هاي قوي پلي پرپلين و پوشش پليمريک ساخته شده است بنابراين مقاومت آن در برابر پاره شدگي زياد بوده و در شرايط سخت محل ساخت به خوبي پايدار مي ماند. سبک بودن آن نگهداري و نصب را آسان مي کند.داراي پوشش مقاوم در برابر اشعهUV مي باشد. با استاندارد مجمع جهاني ارزيابي براي پوشش هاي زير لايه اي سقف نيز مطابقت دارد ( AC-188,AC-4)

اسلاید 10: عايقهاي رطوبتي سقف: VAPORSTOP 398اين محصول براي نصب بر روي سقف جهت محافظت آن در برابر هر نوع خطر رطوبتي طراحي شده است.طراحي آن به صورتي است که بر روي سقفهاي بدون شيب و يا شيب کم جوابگو باشد.اين محصول از دولايه کرفت داراي مقاومت بالا، الياف فايبرگلاس و پلي اتيلن سياه تشکيل شده است.( محصول فوق براي افزايش مقاومت هنگام توليد تحت فشار قرار مي گيرد.)با استاندارد هاي جهاني امريکا مطابقت دارد. 

اسلاید 11: عايقهاي رطوبتي سقف: DRYDECKاين شرکت مکمل سقفي خود را با نام Drydeck خود چسبان و مقاوم در برابر آب و يخ معرفي مي کند. اين محصول براي محافظت از سقف ها در شرايط سخت طراحي شده است. همچنين يک راه حل ايده آل براي مشکلات موجود بر روي سقف هاي داراي شيب کم است. اين محصول داراي يک لايه فايبرگلاس پليمري داراي آسفالت با پوشش سيليکني است که پوشش مناسبي را در برابر آب در شرايط سرد هوايي به وجود مي آورد.داراي شرايط استانداردهاي جهاني از جمله ASTM D-1970 مي باشد.هر سقفي با هر شرايطي را مي توان با استفاده از محصولات سقفي اشاره شده محافظت کرد.

اسلاید 12: مزاياي استفاده از محصولات FortiFiber در سقفبه علت ليز نبودن حرکت بر روي آن آسان مي باشد.مقاومت استثنايي در برابر آب و پاره شدگيبسيار سبکمقاوم در برابر اشعهUVپايداري در شرايط سخت قيمت مناسبنصب سريع

15,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید