معرفی و تجزیه و تحلیل ماموریت و استراتژی ها

moarefi_va_tajiye_va_tahlil_mamooriat_va_esteratezhi_c1p2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.

اشتراک‌گذاری:

تعداد بازدید: 255 تعداد دانلود: 78

با کلیک بر روی ستاره‌ها، به این پاورپوینت امتیاز بدهید.

درحال ارسال
امتیاز کاربر [۰ رای]

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “معرفی و تجزیه و تحلیل ماموریت و استراتژی ها”

برای نمایش این فایل پاورپوینت درون سایت یا وبلاگتان، می‌توانید کد زیر را در پنل انتشار محتوای سایت یا وبلاگتان کپی کنید.

اسلاید 1: معرفی وتجزیه وتحلیل ماموریت واستراتژیها
اسلاید 2:  سال تاسيس: 1962 بنيانگذار: سام والتون(در سن 27 سالگی) حوزه فعاليت: خرده فروشی ويژگي: بزرگترین خرده فروشی جهان از لحاظ فروش، تعداد کارکنان و فروشگاه فروش (2007): 351,139 میلیون دلار سود(2007): 11,284 میلیون دلار تعداد كاركنان (2007): 1/8 میلیون نفرتعداد فروشگاهها:6500رتبه درFortune2007: 1 مديرعامل: لی اسکاتگستره فعالیت:امریکا و15کشور بزرگ دنیاwww.walmart.com سایت اینترنتی:وال مارت
اسلاید 3: 1962:افتتاح اولین فروشگاه1969:ثبت شرکت فروشگاهای وال مارت1979:رسیدن به مرز فروش یک میلیارد دلاری بعنوان اولین شرکت1990:شناخته شدن بعنوان برترین فروشگاه ملی1991:افتتاح اولین شعبه بین المللی وال مارت در مکزیکوسیتی1996:ورود به چین 2000:تحسین برانگیزترین شرکت از طرفFortune2002:رسیدن به صدر جدول Fortuneتاريخچه
اسلاید 4: 1)فروشگاهها STORES) ) كه بزرگترين بخش را شامل مي شوددر سال 2005، 2/67 فروش خالص شركت از آن طريق به دست آمده استهم بصورت سنتی هم انلایندر اين فروشگاهها طيف بسيار وسيع و متنوعي از موادغذايي تا پوشاك را دربرمي گيردتعداد فروشگاههاي وال مارت در آمريكا 3864 و فروشگاههاي بين المللي 2670 استيك ميليون و 800 هزار فروشنده اين فروشگاهها، پاسخگويي بيش از 138 ميليون مشتري هفتگي درجهان هستندبالغ بر 61 هزار تامين كننده وال مارت در آمريكا، سه ميليون شغل دارند. ساختار
اسلاید 5: 2) SUPERCENTER)) بازارهاي ميوه وسبزیدر سال1988 برای اولین بار شروع به فعالیت کرد3) بازارهاي محلي (NEIGHBORHOOD) كه عرضه كننده سبزيجات، كالاهاي عمومي و دارويي است4) كلوپ هاي سام (SAMS CLUB) تعداد 350 كلوپ در آمريكا بيش از 46 ميليون عضو دارد حدود 13 درصد فروش وال مارت از اين طريق حاصل مي شود.5) فروشگاههاي بين المللي (INTERNATIONAL) در 15 كشور جهان حدود 20 درصد فروش خالص وال مارت را تشكيل مي‌دهد.ساختار
اسلاید 6:  Our mission is to enhance and integrate our supplier diversity programs into all of our procurement practices and to be an advocate for minority- and women-owned businesses. ماموریت ما ارتقا ویکپارچه کردن برنامه های متنوع تامین کنندهایمان،درراستای تمامی روشهای خریدهایمان است وتبدیل شدن به حامی تمامی کسب وکارهای که توسط گروههای اقلیت وزنان اداره میشود  mission
اسلاید 7: 1)مشتریاندر بیانیه ماموریت شرکت مشتریان معلوم نشده اند2)محصولات یا خدماتدر بیانیه ماموریت شرکت محصولات یا خدمات مشخص نشده اند3)بازارهادر بیانیه ماموریت شرکت بازارها ی هدف مشخص نشده اند4)فناوریدر بیانیه ماموریت شرکت فناوری وتکنولوژیها مورد استفاده مشخص نشده اندتجزیه وتحلیل ماموریت(بر اساس مدل فرد .آر. دیوید)
اسلاید 8: 5)توجه به بقا رشد وسود آوری در بیانیه ماموریت شرکت هیچ اشاره ای به برنامه ها وروند های که منجر به سوداوری بشود نشده است6)فلسفه درماموریت شرکت حمایت از زنان وگروههای اقلیت بعنوان ارزش های شرکت نام برده شده است 7)ویژگی ممتازدر ماموریت شرکت یکپارچکی برنامه های خرید را میتوان بعنوان مزیت رقابتی در نظر گرفت 8)توجه به تصور مردم در بیانیه ماموریت شرکت میتوان حمایت از زنان وگروههای اقلیت رادر راستای ایجاد تصویر ذهنی مثبت ازشرکت وفعالیتهای ان در نظر گرفت9)توجه به کارکناندر بیانیه ماموریت شرکت هیچ توجهی به منابع انسانی شرکت نشده است
اسلاید 9: 1) EVERY DAY LOW PRICEفلسفه قیمت گذاری در وال مارت قیمت کمتر برای فروش بیشتر است ابعادبزرگ فروشگاه به وال مارت این اجازه را میدهد که خرید اولیه خود را بصورت عمده وبا حداقل قیمت بخرد در نتیجه میتواند هر قلم جنس را ارزانتر بفروشداستراتژیهای قیمت گذاری
اسلاید 10: (بگذارید مشتریان بدانند که برایشان ارزش قائلید) قانون هشتم از (قوانین ساخت یک تجارت)سام والتوناستراتژیها بازاریابی مبتنی بر روابط1)استخدام خوشامدگو(به خریداران خوش آمد بگویند وبه انها در حمل چرخ خریدشان کمک بکنند)TEN FOOT2)قاعدهوقتي مشتري وارد مي شود به چشم او نگاه كنيد، به او سلام و خوشامد بگوييد و از آنها بخواهيد كه چه كاري مي‌توانيد براي آنها انجام دهيد.3)استفاده ازتکنولوژی برای برای ثبت وتعقیب رفتار و سلیقه ای خرید مشتریان نصب مانیتور در کنار صندوق پرداخت (a (Data-miningاستفاده از نرم افزار ((b مدیریت روابط با مشتری
اسلاید 11: swot تجزیه وتحلیل